AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Hvordan får man bort fra statusoppdateringen på Facebook hvor meldingen kommer fra. Det står f.eks. etter statusoppdateringen at meldingen er fra Bergen, eller Oslo, eller en annen by, alt etter hvor man skriver statusopopdateringen sin fra.
Gjest Apophis Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Sånn er det ikkje for meg når eg legger ut statuser.. Har du sett i personverninnstillingene? Evt når du legger inn ein status, om det er noen fleire valg du kan gjøre?
Namine Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 (endret) stussa på dette jeg også. ikke sett det har skjedd med meg, men flere av vennene mine. feks ola normann: straks på jobb! i nærheten av oslo (kommer automatisk med når personen skriver status.) eller noe i den duren. irriterende og unødvendig spør du meg.. Endret 9. september 2011 av Namine
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Noen som vet hvordan det fjernes? Har forsøkt å se på innstillingene, men finner ikke noe der som skulle tilsi at det kan endres...
Gjest Raindrops Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Gå på personvern og fjern muligheten til å sjekke inn på steder, tror det burde funke. 1
United Stars Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Jeg kan velge om jeg vil vise at jeg er i Bergen, Oslo osv når jeg skriver en ny status. Det gjør jeg ved å trykke på firkant nummer 2 fra venstre helt nede (det som ser ut som en dråpe som er feil vei)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå