Gå til innhold

Korsett på eBay.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sitter og ser på korsetter på eBay, og det er mange fine.

Er det noen som har kjøpt korsett fra feks denne siden?

http://www.ebay.com/itm/Lingerie-Bridal-bustier-corset-thong-S-XXL-/140528819643?pt=UK_Women_s_Lingerie&hash=item20b82b9dbb

Oi, det var lekkert :rodmer: Er selv på utkikk etter korsett i ok prisklasse...men er litt usikker på hvordan størrelsene er...

Har du funnet ut noe mere? :popcorn:

Skrevet

Jeg sitter og ser på korsetter på eBay, og det er mange fine.

Er det noen som har kjøpt korsett fra feks denne siden?

http://www.ebay.com/itm/Lingerie-Bridal-bustier-corset-thong-S-XXL-/140528819643?pt=UK_Women_s_Lingerie&hash=item20b82b9dbb

OOOoooo - sexyyyy!! :tommelopp::wow::shoppe:

Har ikke kjøpt fra akkurat den selgeren, men det var nå utrooolig billig da! 8 pund er jo ikke mer enn ca 70 kroner!! Så man har jo knapt kasta bort noe engang om det ikke skulle passe, eller det ikke skulle bli levert for den saks skyld. I say go for it! :jepp:

Betaler du via PayPal får heller ikke selger tilgang til dine betalingsdetaljer, og dermed er du sikret (hvis du er redd for det, mener jeg).

Skrevet

Ja, jeg synes det var kjempefint og BILLIG!

Har kjøpt strømpebånd og strømter for ca. 50 kr tilsammen. Helt utrolig. Gjenstår bare å se når det kommer i posten da ;)

Jeg tror jeg skal gå for det... Jeg lurte bare på med kvaliteten.

Står ikke noe om kvaliteten på stoffet/bjelkene osv...

eBay <3

Skrevet (endret)

Ja, jeg synes det var kjempefint og BILLIG!

Har kjøpt strømpebånd og strømter for ca. 50 kr tilsammen. Helt utrolig. Gjenstår bare å se når det kommer i posten da ;)

Jeg tror jeg skal gå for det... Jeg lurte bare på med kvaliteten.

Står ikke noe om kvaliteten på stoffet/bjelkene osv...

eBay <3

Ja, det var sykt billig!

Wow... da har du allerede spart bra med penger! eBay, alle prisbevisste bruders (myself included) beste venn, hehe :fnise:

Det er sant, det står ikke noe om det. På den annen side. 70 kroner + frakt. Hvis det i verste fall ikke egner seg til bryllupsdagen, kan man jo fint ha en del gøy med det allikevel - overraske forloveden når han kommer hjem fra jobb? :gjeiper: :lur: Da blåser han nok en lang marsj i middag, fotball og alt annet :sengekos::fnise:

EDIT: Jeg må forresten slutte å surfe på eBay, ellers kommer jeg til å ende opp med masse bryllupsutstyr jeg kanskje ikke får brukt, hehe. Håper på å få av meg noen kilo innen bryllupet skal stå, og da er det dumt å kjøpe ting nå, over et år i forveien :fnise:

Endret av Adriane
Skrevet

Jeg har også egentlig noen planer om å gå ned littegrann i vekt, så er vel ikke så smart, men dette kan jo snøres :fnise:

Jeg gikk for det! 70 kr er helt okey om det ikke skulle passe ;)

Og som du sier, det kan sikkert brukes til mye annet gøy, hoho...

Skrevet

Har du forresten kjøpt noe fancy til bryllupet der?

Jeg klarer liksom ikke finne noe stilig. Annet enn klær til meg selv. Hehe.

Skrevet

OOOoooo - sexyyyy!! :tommelopp::wow::shoppe:

Har ikke kjøpt fra akkurat den selgeren, men det var nå utrooolig billig da! 8 pund er jo ikke mer enn ca 70 kroner!! Så man har jo knapt kasta bort noe engang om det ikke skulle passe, eller det ikke skulle bli levert for den saks skyld. I say go for it! :jepp:

Betaler du via PayPal får heller ikke selger tilgang til dine betalingsdetaljer, og dermed er du sikret (hvis du er redd for det, mener jeg).

Det er sinnsykt billig......da gjør det jo du sier ingenting hvis det ikkepasser, de 70 kronene hadde man velbrukt på noe annet uansett :fnise:

Hm....tror plutselig jeg må på ebay en tur å kikke.... :jepp:

• 4 uker senere...
Skrevet

Jeg fikk korsettet i posten for en par uker siden.

Jeg har prøvd det på en par ganger, men jeg føler puppene mine blir litt rare, og at de kanskje ikke får nok støtte. Men ellers sitter det veldig fint på, og man får sykt god holdning når man har på seg korsett, altså! Hvis du har litt mindre pupper enn meg, sitter det nok som støpt! Var veldig fint da :)

Det så litt shabby ut da det kom i posten (pakka inn i plast og ikke noe mer) Men det var helt greit.

Svigersøster har et annet korsett som jeg skal få prøve. Mistenker at det kanskje er bedre kvalitet og passform ;)

Om ikke, så skal jeg se om jeg finner en enkel, hvit stroppeløs BH. Er jo bare for en dag, liksom :)

Skrevet

Jeg fikk korsettet i posten for en par uker siden.

Jeg har prøvd det på en par ganger, men jeg føler puppene mine blir litt rare, og at de kanskje ikke får nok støtte. Men ellers sitter det veldig fint på, og man får sykt god holdning når man har på seg korsett, altså! Hvis du har litt mindre pupper enn meg, sitter det nok som støpt! Var veldig fint da :)

Det så litt shabby ut da det kom i posten (pakka inn i plast og ikke noe mer) Men det var helt greit.

Har bestilt et som er nesten likt det du har....satser på at puppene mine er mindre enn dine :fnise:

Skrevet

Er nok ikke "ekte" korsett med ordentlige og riktig antall spiler osv., det ser man jo på bildet, men dersom det bare er til pynt er det helt sikkert mer enn bra nok. :)

Skrevet

Fikk korsettet mitt i dag....mitt også litt shabby innpakka i plast,men det så jo pent ut da. MEN jeg syns ikke det hadde noen god fasong, og føltes stivt og løst..... Kan ikke helt se for meg at det kommer til å sitte så bra på en hel dag, under kjolen :sjenert:

Noen som har tips til hvor man kan kjøpe andre korsetter?

Gjest henriett3
Skrevet

Men er ikke portoen dyr, siden den kommer fra utlandet? :)

Skrevet

Henriett3: porto trenger ikke være dyrere fordi det er fra utlandet. Men på det meste er det toll og 25% mva(unntak er kunstting, bøker og noe mer)og da blir det fort dyrt.

Gjest henriett3
Skrevet

Henriett3: porto trenger ikke være dyrere fordi det er fra utlandet. Men på det meste er det toll og 25% mva(unntak er kunstting, bøker og noe mer)og da blir det fort dyrt.

Åja. Så derfor blir det ikke veldig dyrt å kjøpe en kjole på ebay som koster 50 kroner? Så en jeg likte veldig godt :jepp:

Skrevet

Nei, da er det 50,- + hva selgeren tar i frakt. Blir det totalt over 200,- kommer toll og mva i tillegg. Men over 150,- i frakt har jeg aldri opplevd på Ebay i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...