Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære allvitende KG-jenter!

Jeg har snoket i kulissene på denne delen av forumet et stund, men ikke turt å delta pga. jeg er så sjenert... :sjenert:

Men nå er jeg forvirra og lurer på om dere som har erfaringer med alt mulig kan gi meg noen råd...!

Jeg hadde IKM sist søndag, men har vegret meg for å teste mest fordi den har vært sen før. Dessuten tok jeg celleprøve forrige uke, og blødde en del i dagene etterpå. Det lignet liksom ikke på tanta men siden det bare var noen dager før IKM tenkte jeg det kunne være det... Men i dag bestemte jeg meg for å ta en sånn billig RFSU-test. Ble ikke klokere av det for synes resultatet så så merkelig ut! Først så jeg bare kontrolllinjen, men etter noen minutter kom det opp et rosa felt/en rosa strek bak den plastikk-fliken som viser hvor man max skal dyppe, og så flyttet denne tykke rosa streken seg oppover langs testområdet etter hvert. Jeg har ikke så veldig erfaring med disse testene (vi er relativt nye prøvere), så jeg stod mest som et spørsmålstegn på badet.

Legger ved et bilde her. Hva tror dere?? Kan jeg ha gjort noe feil med testen?

post-37809-0-21729400-1315550920_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke lett den der. Jeg ville sagt det var en ugyldig test med en god sjanse for at du er gravid ;)

Ta en ny test. Jeg vet ikke om du har gjort noe feil. Av og til skjer lignende ting selv om man følger bruksanvisningen. Tiss i en kopp og dypp (ikke over max) i det antall sek som er oppgitt på pakken.

Lykke til!

Gjest *Røyskatt*
Skrevet

Altså, jeg har hatt masse falske streker på RFSU. Da har de aldri, aldri dukket opp med så mye farge. Dert jeg har blitt fortalt er at den fargen der ikke dukker opp med mindre du har hcg i urinen.

Jeg vil si at akkurat den testen burde tas igjen, da det virker til å være noe galt med fargefeltet, men jeg er ganske sikker på at du vil få positiv resultat på neste test.

Skrevet

Takk for svar, jenter! Da skal jeg løpe ned på apoteket etter jobb og kjøpe en skikkelig test (digital tror jeg, Clearblue eller noe lignende.... Disse tullete pinnene orker jeg ikke holde på med, for jeg blir jo bare forvirra :kjefte:

Krysser fingrene for at neste test gir et mer klart svar. Jeg kan slå meg til ro med både positiv og negativ test, men såpass uklar som denne liker jeg IKKE, hehe! :fnise:

Skrevet

Hvordan gikk det? Har en følelse av at den ble positiv!

Skrevet

TS her!

Glemte nesten bort denne, jeg tenkte ikke at noen hadde interesse av hvordan det gikk :fnise:

Jeg testet med Clearblue i går, og den var negativ. Så da er det høyst sannsynlig ingen spire der inne. Men jeg skjønner ikke hvorfor tanta er så sen denne syklusen (1 uke over i dag, og jeg kan ikke begripe at den celleprøve-greia skulle surret det til), så siden jeg likevel skal til legen denne uka vil jeg be om en test der for sikkerhets skyld... Planen er at jeg skal være med på en skikkelig fyllefest neste helg, men hvis den finnes en ørliten sjanse for at det er noe på gang så er det ikke aktuelt å bøtte nedpå med alkohol!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...