Savagedlight Skrevet 10. september 2011 #41 Skrevet 10. september 2011 Fikk grøssninger/frysninger nedover ryggen når jeg leste dette, akkurat som når jeg så kræsj nr. 2 på CNN.
MissStiles Skrevet 10. september 2011 #42 Skrevet 10. september 2011 Sitter og ser på dokumentaren om 11/9 på tv nå. husker den dagen veldig godt. jeg var på jobb. vi hadde tilfeldigvis på tvn og cnn. jeg skulle hente noe på kjøkkenet og da gikk jeg forbi tvn. da så jeg det. først skjønte jeg ingenting. jeg ropte på kollegene mine og ba dem komme. vi bli sittende og se på resten av dagen på jobb. ganske uvirkelig alt sammen!!!
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #43 Skrevet 10. september 2011 Jeg var 6år. Jeg var hjemme og gikk til stua da jeg så mamma og pappa så på tv. Jeg så så vidt to skyskrapere i brann, da mamma gikk foran skjermen og nekta meg å se mer. De fortalte ikke engang hva som skjedde. Dagen etter dro jeg på skolen og alle snakka om det, om hvor grusomt det var osv, men jeg skjønte ingenting for jeg hadde nesten ikke sett noe og fikk ikke vite noenting.. Er sur på foreldrene mine for dette i dag.. tror jeg ikke fikk ordentlig informasjon om 7.11 for bare to år siden... 1
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #44 Skrevet 10. september 2011 tror jeg ikke fikk ordentlig informasjon om det før to år siden*
Anglofil Skrevet 11. september 2011 #45 Skrevet 11. september 2011 Jeg husker jeg nettopp hadde kommet hjem fra skolen og switchet tilfeldigvis innom CNN med sin direktesending. Husker jeg så det andre flyet styrte inn i bygningen og jeg ble helt perpelks. Husker at det var det eneste vi snakket om på trening den dagen. Og jeg husker jeg spiste ostesmørbrød mens jeg så på tv. Mvh Yvonne
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #46 Skrevet 11. september 2011 Glemmer aldri dagen, var ung, satt og runket, flippet igjennom kanaler for å finne noe digg, så kom Bush.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #47 Skrevet 11. september 2011 Glemmer aldri dagen, var ung, satt og runket, flippet igjennom kanaler for å finne noe digg, så kom Bush. Charming......
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #48 Skrevet 11. september 2011 Charming...... Skulle ønske det ikke skjedde, men det var det jeg gjorde den dagen, skulle ønske jeg hadde en bedre historie, hvis noen spør IRL, så sier jeg bare at jeg ikke husker.
Gjest otrivin Skrevet 11. september 2011 #49 Skrevet 11. september 2011 Jeg var 8 år, og venninnen min ringte og sa jeg måtte ta på tv fordi det hadde vært flykræsj og en mann hang død ut av et vindu. Så ble vi hysteriske og møttes til airhockey hos meg.
Gjest SelvesteTerese Skrevet 11. september 2011 #50 Skrevet 11. september 2011 Vi skulle til Gran Canaria den dagen, og jeg, mamma og pappa satt på Sola flyplass og fulgte med på nyhetssendingene på den lille tv-skjermen i restaurant/kafeen. Jeg husker jeg ble redd og hadde ikke lyst til å fly. Jeg var 11 år gammel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå