AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #1 Skrevet 9. september 2011 Jeg, som aldri har hatt kjæreste, ønsker nok sterkt å oppleve et parforhold. Oppleve stormende forelskelse, masse sex, masse savn og kos, det å åpne seg for hverandre, den første krangelen, irritasjonen som vokser over små ting og bygger seg opp til større ting, det å aldri få være alene om man vil, det å måtte ta hensyn til en annen part, det å ike få med partneren på ting, jeg kan sikkert messe i det uendelige. Så, JA, jeg skjønner at de fleste er lykkelige single når de kommer ut av et forhold. Men de som har vært single lenge, eller har aldri opplevd dette, de savner noe og syns det er fælt å være singel. Sa, JA, single opplever det å være singel på forskjellig måte. Det spørs vel hva du har opplevd før du ble singel, og hva du sitter igjen med... Jeg HATER å være singel, og tenker for tiden bare på sex. Sex, sex, sex ... har ikke hatt sex på flere år, og jeg har aldri opplevd sex egentlig. Ikke skikkelig sex... DET savner jeg også å oppleve! 2
Gjest Katten. Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Om du bare tenker på sex: fiks deg det. Trenger ikke et forhold for dampende het sex, og en seksuell kjemi fra et annet periodisk system. 1
Steinar40 Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 den første krangelen, irritasjonen som vokser over små ting og bygger seg opp til større ting, det å aldri få være alene om man vil, det å måtte ta hensyn til en annen part, det å ike få med partneren på ting Av en eller annen merkelig grunn er akkurat dette noe jeg absolutt ikke savner gitt hehe 1
Gjest otrivin Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Du kan jo ha sex selvom du er singel? Jeg hadde like mye sex da jeg var singel som nå, og vi har sex 1-2-3 ganger hver dag.
Daria Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Så, JA, jeg skjønner at de fleste er lykkelige single når de kommer ut av et forhold. Men de som har vært single lenge, eller har aldri opplevd dette, de savner noe og syns det er fælt å være singel. Snakk for deg selv... Jeg har vært singel lenge, og har det strålende. Det er forskjell på oss langtidssingle også, skjønner du 2
Jannu Skrevet 9. september 2011 #6 Skrevet 9. september 2011 Snakk for deg selv... Jeg har vært singel lenge, og har det strålende. Det er forskjell på oss langtidssingle også, skjønner du Kunne ikke vært mer enig. Ikke alle "langtidssingle" savner noen 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #7 Skrevet 9. september 2011 Så, JA, jeg skjønner at de fleste er lykkelige single når de kommer ut av et forhold. Men de som har vært single lenge, eller har aldri opplevd dette, de savner noe og syns det er fælt å være singel. Absolutt ikke sant! Klart enkelte føler det slik, men mange av oss føler det absolutt ikke slik. Jeg har vært singel i 15 år nå, etter en håndfull forhold i slutten av tenårene og begynnelsen av 20-årene. Kan med hånden på hjertet si at jeg elsker det, og absolutt ikke synes det er fælt eller savner noe. Friheten er det jeg liker mest. Friheten til å gjøre akkurat hva jeg vil, både med tid og penger. Har jeg lyst kan jeg bruke 50.000 kroner på ferietur, 15.000 på ny "dings", e.l. uten at noen behøver å bry seg. Har jeg lyst kan jeg bare kaste meg på flytoget til Gardermoen og stikke av en helg, eller jeg kan handle 12 øl og sitte i godstolen hele helgen. Ingen har noe de skulle ha sagt. Mitt sosiale liv blir dekket av samvær med gode venner, og mitt seksuelle behov blir dekket av en fuckfriend i samme situasjon og en ons en gang i blant. Singellivet er herlig!
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #8 Skrevet 9. september 2011 Ja, det er kanskje herlig for dere som har forhold bak dere, men jeg tenker på alt jeg går glipp av og som jeg aldri kommer til å oppleve. Jeg har ikke lyst til å ha sex med hvem som helst, fordi jeg helst vil ha sex med en som er der en stund ... Vil dessuten oppleve den første vaginale orgasmen med en som jeg kan dele det med. Opplever kun orgasme med klitoris ... 2
Steinar40 Skrevet 9. september 2011 #9 Skrevet 9. september 2011 Mennesket blir aldri fornøyd. Sånn sett spiller det ingen rolle om du er singel eller i et parforhold.
Gjest NozMonster Skrevet 9. september 2011 #10 Skrevet 9. september 2011 som noen sier, så kan man jo selvfølgelig ha sex når man lever det single livet, men som ts sier, så vil h*n oppleve stormende forelskelse og diverse, og da blir også sexen MYYYE bedre! så lenge du lever ts, så er det ikke for sent å finne deg en som du blir skikkelig forelsket i... da kan du bare glede deg til å oppleve sexlivet med h*n
Gjest ggirl Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Alle mennesker er ulike individer med ulike behov og ulike prioriteringer
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Du kan jo ha sex selvom du er singel? Jeg hadde like mye sex da jeg var singel som nå, og vi har sex 1-2-3 ganger hver dag. Hæ, man kan jo ikke ha sex når man ikke er gift? Det er jo umoralsk.. If you like it then you should have put a ring on it lissom.
Shantee Skrevet 10. september 2011 #13 Skrevet 10. september 2011 Er kanskje ikke alle som liker å ha ONS hver dag eller ha flere knullekompiser på gang når man er singel. Jeg var nærmest alltid singel, og det var mitt eget valg. Hadde det stort sett supert alene, men for meg var sex et problem. Det ble gjerne en gang i halvåret, da jeg er VELDIG kresen på ONS. Hadde noen KK i kortere perioder men det ble bare kluss med følelser, etc, siden jeg føler jeg må ha en viss kjemi med en person for å omgås på den måten. Da jeg endelig falt for noen og det var gjensidig så har jeg opplevd masse (jeg ikke savnet som singel), og sexen kan overhodet ikke sammenliknes med noe annet jeg har opplevd i livet.. Skjønner nå hvorfor mange kun vil ha sex i forhold 1
Gjest otrivin Skrevet 10. september 2011 #14 Skrevet 10. september 2011 Er kanskje ikke alle som liker å ha ONS hver dag eller ha flere knullekompiser på gang når man er singel. Jeg var nærmest alltid singel, og det var mitt eget valg. Hadde det stort sett supert alene, men for meg var sex et problem. Det ble gjerne en gang i halvåret, da jeg er VELDIG kresen på ONS. Hadde noen KK i kortere perioder men det ble bare kluss med følelser, etc, siden jeg føler jeg må ha en viss kjemi med en person for å omgås på den måten. Da jeg endelig falt for noen og det var gjensidig så har jeg opplevd masse (jeg ikke savnet som singel), og sexen kan overhodet ikke sammenliknes med noe annet jeg har opplevd i livet.. Skjønner nå hvorfor mange kun vil ha sex i forhold Man trenger jo ikke ha ONS eller knullekompiser for å ha sex.
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. september 2011 #15 Skrevet 10. september 2011 Man trenger jo ikke ha ONS eller knullekompiser for å ha sex. Hæ, åssen skal man gjøre det da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå