Gå til innhold

Blir dette antrekket for svart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal ut i helgen, og har funnet frem et antrekk. Men jeg lurer på hvordan strømpebukse jeg burde ha?

Skal ha på et svart miniskjørt og en svart topp med hvit skrift på. Blir det da for svart med svart strømpebukse? Evnt andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags eller hvilken strømpebukse.

• Liker 2
Skrevet

Ja sorry. Inni meg sa jeg hvordan type strømpebukse, men blir vel ikke riktig det heller:)

Gjest ullsokk1
Skrevet

Det går jo an med en svart strømpebukse med mønster på for å bryte opp litt :) Ikke bare jevn svart 50d strømpebukse liksom :)

Skrevet

Jeg synes ikke det blir for svart med svarte strømpebukser til.

Det kommer litt an på hvilken stil dette antrekket har (business-like, rocka osv), men generelt synes jeg ikke man skal ha hudfargede strømpebukser til miniskjørt.

Skrevet

Kanskje jeg skal gå for helsvart da. Ville liksom være rocka ;)

Men hvis jeg velger en annen overdel, hvilken farge burde jeg gå for? Er så lei av svart og hvitt sammen. Og jeg vet ikke hvilke farger som er fint til svart.

Skrevet

Kanskje jeg skal gå for helsvart da. Ville liksom være rocka ;)

Men hvis jeg velger en annen overdel, hvilken farge burde jeg gå for? Er så lei av svart og hvitt sammen. Og jeg vet ikke hvilke farger som er fint til svart.

"Alt" er fint til svart. ;)

Skrevet

Ja sorry. Inni meg sa jeg hvordan type strømpebukse, men blir vel ikke riktig det heller:)

Nettopp. Det er hvilken eller hva slags. Hva slags type, hvilken farge, men "hvordan ser den ut" er riktig f.eks. Men når man spør f.eks hva man skal velge : Hvilken skal jeg bruke? Hva slags stoff bør jeg ha? Ikke hvordan stoff, hvordan type.

Det er mange som feiler på dette, selv om det er basis grunnskole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...