Gå til innhold

GODE hamsterhjul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter et virkelig bra hamsterhjul. Har flere, men de er så trege. Kun ett av dem liker hamsterene mine, men har flere enn ett hamster. Den perfekte hjulet fulgte med et bur jeg kjøpte for 10 år siden.

Noen tips?

Skrevet

De har sånne gjennomsiktige baller som du kan putte de inni så de kan løpe på gulvet, dritfete!! Kjøp det du. :)

Skrevet

Trehjul...imazo fører ett hjul i heltre som er helt fantastisk, lydløst og går problemfritt rundt.

kommer i tre størrelses, hamster, rotte og chnchilla...rotte størrelsen anbefales til voksne hunn hamstre da de blir store.

• Liker 1
Skrevet

De har sånne gjennomsiktige baller som du kan putte de inni så de kan løpe på gulvet, dritfete!! Kjøp det du. :)

Har det, men mine hamstere liker det ikke så veldig. De ser litt småskremte ut av hele greien :fnise:

Og kattene liker å gi litt ekstrafart på ballen!

Men kan prøve igjen, er jo et alternativ, selv om det blir litt begrenset (jeg sove jo om natta når de er våkne og energifulle:p)

Skrevet

Trehjul...imazo fører ett hjul i heltre som er helt fantastisk, lydløst og går problemfritt rundt.

kommer i tre størrelses, hamster, rotte og chnchilla...rotte størrelsen anbefales til voksne hunn hamstre da de blir store.

Skal sjekke det ut!

Hadde et trehjul før, men det ble tygget i stykker innen en uke! Den ene av hamsterene mine er ikke så tyggete, kanskje teste det på han:)

Takk for tips:)

Skrevet

Jeg er litt for at ting skal være av tre for å at hamsteren skal få det mer naturlikt. Selv har jeg ikke hamsterhjul av tre for jeg finner ikke et som er stort nok.

Det som er viktig er at du kjøper XL størrelsen. Hamstere kan ødelegge ryggen om de må løpe i svai. Små hamsterhjul er dårlig gjort rett og slett. Hjulene skal være ergonomisk riktige. Og så må du ikke kjøpe slike. Sånne hamsterhjul er bare tull. De kan få foten fast mellom rillene mens de løper og i den farta kan de brekke foten. Jeg prøve å finne gode eksempler til deg på nett, men det var jammen ikke lett. Vi har et svært hjul i en slags netting slik at føttene ikke kan gå igjennom. Det beste hadde vært et kjempestort i tre.

Skrevet

AB #6 her. Vi har et slikt: Min lenke Kjøp rottestørrelsen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...