Gå til innhold

Han sier noe, men handler totalt anerledes!

Anbefalte innlegg

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Merkelig situasjon. Hva betyr dette?

Nylig blitt sammen med en,etter noen måneder med dating. Han tar mye intiativ til å bla. holde meg i hånden, kysse på meg, si fine ting, spandere på meg(selv med lite penger), tar ofte kontakt. Alt han gjør tyder på at han liker meg godt :)

Han har lite penger og bor i kollektiv. I dag ble jeg veldig overrasket fordi han nevnte over telefonen at vi kunne jo finne en leilighet sammen! (Jeg bor hjemme hos foreldrene mine). Jeg ble litt sjokkert og svarte med at vi kunne se senere, fordi vi har jo bare kjent hverandre litt over noen mnd. Dette var greit for han.

Det jeg reagerer på da er at han alltid sier at han vil ta det "rolig", at han vil være "forsiktig". Dette er fordi han tidligere har blitt såret av en annen jente. Han sier han beskytter hjerte sitt, og er redd for å åpne seg.

Så da forstår jeg ikke! Han sier han vil ta det rolig og være forsiktig men samtidig så foresår han å flytte sammen?! og i tillegg vil han gjøre kjæreste-ting; holde hender, sex, kysse, introdusere til familie ol.

Hvordan klarer han å gjøre dette med å være forsiktig? Dette her er jo absolutt ikke å "være forsiktig" ?

Vi er 22 og 24 år.

*klør meg i hodet* :lete:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Teori og praksis er ofte ikke det samme.

• Liker 1
Skrevet

Han er nok stormende forelsket ;)

• Liker 1
Skrevet

:-) Han er forelsket i deg. Han tenker at logisk sett burde dere ta det "slow" - dette forteller han deg. Det er bare det at det er vanskelig å gjennomføre (enklere sagt enn gjort) ;-)

Er litt i samme situasjon selv. Vi er begge enige om at vi bør ta det sakte. "Er ikke ute etter noe forhold" osv. Nå, derimot, ser jeg at ting har gått alt annet enn sakte, og plutselig er ikke et forhold utenkelig lengre... Åh, denne forelskelsen... ;-)

• Liker 1
Skrevet

Høres ut som om han er forelsket ja :jepp:

Han sier sannsynligvis at han vil at dere skal ta det rolig for å ikke skremme deg bort :romeo:

Skrevet

Han ser en mulighet til å komme seg utav kollektivet uten å betale så veldig mye mer, da dere trenger kun 1 soverom.

Gjest LonelyAngel
Skrevet (endret)

Koselig å høre :)

Jeg vet han har blitt såret kraftig før, så jeg kan egentlig ikke skjønne at han allerede hadde turt å flytte sammen med meg. :P

Logisk sett så burde han jo ikke tørt å flytte sammen med meg så tidlig om han er så forelsket og redd for å bli såra igjen? I og med at man blir mer knytta sammen av å bo sammen.

Endret av LonelyAngel
  • Liker 1
Skrevet

hva med å bare spørre han ?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...