AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Er jeg den eneste? Det er et eller annet ved han! 3
Gjest MorAase Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 KAn du ikke heller sende en PM til vedkommende? 2
Cuckold Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Slike tråder vil jeg gjerne se oftere. :gjeiper: (bare å ta kontakt privat Anonym ) 3
Cuckold Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Jeg tør ikke Bare hopp i det. Jeg biter ikke. Lover.
Gjest Setareh Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 hhahahahahahhahha! så søt&morsom tråd! bare ta kontakt med han, og jeg er enig jeg mener også at han er en hottie bare ikke ha for høye forhåpninger, kanskje han er en gammal gubbe med svær ølmave og gule tenner 8
Niennas Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Nah, gjetter på at Cuckold er ganske heit, egentlig! 3
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Er det skriften hans? eller oppvaskhanskene? 11
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 Er jeg den eneste? Det er et eller annet ved han! Du er sikkert ikke den eneste. Selv er jeg svak for Katten rett over her, men er jo så glad i Madammen så...... 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Du er sikkert ikke den eneste. Selv er jeg svak for Katten rett over her, men er jo så glad i Madammen så...... Skulle selvfølgelig stå;..HAN er jo så glad i Madammen.
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #13 Skrevet 8. september 2011 Du er sikkert ikke den eneste. Selv er jeg svak for Katten rett over her, men er jo så glad i Madammen så...... Kanskje vi rekrutterer potensielle gjester i framtiden?
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 Sikkert både Katten og Cuckold som sitter å skriver til seg selv 13
Antlers Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 Sikkert både Katten og Cuckold som sitter å skriver til seg selv Eller til hverandre 11
Gjest Katten. Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Eller til hverandre Har du artige bilder i hodet ditt nå? Ett stykk naken mann som vasker i oppvaskhansker. Ett stykk naken idiot som løper rundt og leker helikopter. Kanskje jeg må skrive det til en historie. 3
Antlers Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Har du artige bilder i hodet ditt nå? Ett stykk naken mann som vasker i oppvaskhansker. Ett stykk naken idiot som løper rundt og leker helikopter. Kanskje jeg må skrive det til en historie. Perfekt match, da. En som bare roter rundt, og en som kan vaske og ordne opp etterpå Jeg må nesten insistere på at du skriver den historien. Det blir garantert svært underholdende lesning! 3
Gjest "gjest" Skrevet 9. september 2011 #18 Skrevet 9. september 2011 Det er mange menn her inne som jeg er svak for og kunne tenke meg å treffe. Men de menneskene finnes jo ikke, de er jo bare på nett og herjer med meg. 1
minipusen Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Det er mange menn her inne som jeg er svak for og kunne tenke meg å treffe. Men de menneskene finnes jo ikke, de er jo bare på nett og herjer med meg. Mm, der er jeg også. Det gjelder ikke bare her inne. Det skrevne ord er helt fantastisk, og jeg digger menn som behersker skrivekunsten. Så er det bare en fordel at de er sadister. *fnis* 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå