Gå til innhold

Dating og tålmodighet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er som følger:

Hun dater han. Eller; hun skulle datet han, hadde det bare skjedd noe! Han sender meldinger, sier fine ting, virker oppriktig interessert og sier han vil møtes. Men grunnet jobb og whatnot har han aldri tid. Det går kanskje to uker mellom hver gang de sees, og han bruker relativt mange timer på å svare på en enkel melding, selv om det kun er svar på en melding han selv nettopp sendte og han faktisk sitter hjemme!

Han er rolig, hun er utålmodig.

Er det liv laga her? Bør hun ta seg sammen, eller bør hun innse at han er "just not THAT into her"?

Kjør debatt! ;)

Videoannonse
Annonse
Gjest LonelyAngel
Skrevet

Han synes hun er ok eller så synes han at hun ikke er noe spennende, han trenger ikke å kjempe, dermed trenger han heller ikke å stresse.

Jeg synes jenta skal sende en melding å avtale en konkret dag. Spør om å finne på noe f.eks på fredag.

Hvis han ikke er SUPER busy med noe, så er det klart at han ikke akkurat er forelsket.

Skrevet

Det er jo et klassisk tegn på at interessen hans ikke er den helt store. Kanskje han syntes det er ei hyggelig jente og greit tidsfordriv, men ikke noe særlig mer.

Skrevet

Hvis jeg får slike vibber fra en person,kutter jeg bare kontakten og

lar vedkommende event. ta kontakt med meg.(1-2 uker max).

Hvis ikke dette skjer - Next!

Life is too short....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...