Lenemor Skrevet 29. november 2003 #1 Skrevet 29. november 2003 Urettferdig? Man må jo kunne legge til rette for beboerne i et borettslag,vel!? :o Hvorfor kan hun ikke parkere rullatoren og permobilen sin ute? Det kan vel ikke være vanlig i borettslag rundt om i det ganske land? Horribelt vill nå jeg si!
Gjest Madley Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 ufattelig at det er mulig, og jeg skammer meg på vegne av dette styret...siden det ikke ser ut til at de har skamvett selv... :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Tusenfryd Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 Er det mulig? Men småfascister finnes det overalt. Dessverre!
Usikker Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 Finnes nok noen "Narvestader" der ute ja......... Ja - jeg vil tro at DET borettslaget må være spesielt. De skylder bl.a. på brannforskrifter (selv om tekn.etat i kommunen har godkjent hjelpemidlene) ............. men hva om det blir brann da??? Hvordan skal da den gamle damen komme seg ut??? :-?
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #8 Skrevet 29. november 2003 Ja - jeg vil tro at DET borettslaget må være spesielt. De skylder bl.a. på brannforskrifter (selv om tekn.etat i kommunen har godkjent hjelpemidlene) ............. men hva om det blir brann da??? Hvordan skal da den gamle damen komme seg ut??? :-? De mener jo at hun bør flytte siden hun ikke kan gå i trapp, så det bryr de vel seg ikke om...
Saeria Skrevet 29. november 2003 #9 Skrevet 29. november 2003 Bare sørgelig, hele historien. Mangel på empati er det,ja. :evil: Jeg kan ikke tenke meg hvordan det må føles for henne, stakkar. Hun har jo bodd der så lenge. Vi vet vel alle hvor trist det er å måtte si farvel til noe/noen man er glad i ?!? En blir jo glad i stedet en bor også. Og så nå da..Rett før jul!
Lenemor Skrevet 30. november 2003 Forfatter #10 Skrevet 30. november 2003 Den dama har jo alle kjente i nærheten, og hvis hun flytter så mister hun jo mye av det sosiale! Å skylde på brannforskrifter er vel litt lettvint? Det er mange rundt der jeg bor som bor i blokk og bruker rullator, de kan da parkere de utenfor. Det er også kommet heiser i de fleste blokkene fordi det bor så mange eldre der! Blir så !!
Gjest Indianlady Skrevet 30. november 2003 #11 Skrevet 30. november 2003 Jøsses er det boretslaget til Roy Narvestad. :o
Gundel Gaukeley Skrevet 30. november 2003 #12 Skrevet 30. november 2003 :o Jammen glad jeg ikke bor der!!! Men det får meg egentlig til å lure litt på hva et borettslag har anledning til bestemme? Ville den gamle damen kunne vinne frem dersom hun gikk videre med saken tro?
Anglofil Skrevet 1. desember 2003 #13 Skrevet 1. desember 2003 Hmmm...Får assiasjoner til Narvestad her ja.... Klemz fra:
Gjest Anonymous Skrevet 5. desember 2003 #14 Skrevet 5. desember 2003 Et styre i et borettslag består av amatører. Desverre fattes det vedtak rundt omkring som de påberoper seg at de kan. Uten å innhente ekspertise først. Enkelte styremedlemmer skulle ikke sittet i styrer rundt omkring. De egner seg oftest best til å håndtere trappevaskproblemer og skrive lapper om hva som er forbudt. Det gikk an på 60-tallet da blokkbebyggelsen tok fart i Norge. Heldigvis er det forandringer.Denne saken som nevnes i vg var trist. Trist at det finnes så lite menneskelighet i enkelte. Hva om det var en ung mor som hadde blitt dårlig til bens? Trafikkoffer. Skal alle være nødt til å flytte pga. det finnes mennesker i et styre som ikke skjønner bæra? Hva med småungenes trehjulsykler? En rullator er da omtrent på samme størrelse? Beboerne har en ting å gjøre, det er å kaste styret ved neste generalforsamling.
aniqa Skrevet 9. desember 2003 #17 Skrevet 9. desember 2003 Er det mulig å være såååå kynisk!!! Styret burde vært avsatt på dagen!!
Dragsund Skrevet 10. desember 2003 #18 Skrevet 10. desember 2003 Håper damen får saken sin igjennom og får medhold! Det skulle bare mangle! Trodde borettslagene rundt om skulle tilrettelegge viktige saker for beboerne! Bra de har bilde av borettslaget i avisa, og håper mange har lest det- så blir det kanskje til at de får noen ubebodde leiligheter i framtida. Idioti og egoisme i stor grad :evil:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå