AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Noen som vil dele sine erfaringer, vurderer å kjøpe en slik.
Gjest Audiot Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Har ikke Tiguan selv, men jobber på VW verksted, og er generelt lite feil på de.
Henkie Skrevet 10. september 2011 #3 Skrevet 10. september 2011 Noen som vil dele sine erfaringer, vurderer å kjøpe en slik. Min søster ha hatt Tiguan 4x4 140hk diesel i et par år, og bytter den nå inn i ny tiguan igjen. Det hadde hun ikke gjort desom hun var misfornøyd.
Lise91 Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 Vi har kjørt Tiguan 2,0 tdi i over tre år. Ingen feil sålangt, knallgod bil å kjøre. Firehjulstrekk er supert.
Gjest Doh Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 Hei. Samboeren min selger VW, har hatt Tiguan som firmabil og hadde en privat et halvt år også. Utrolig deilig bil å kjøre, god plass og den føles ikke for stor. Jeg klarte fint å parkere i parkeringshus selv om jeg egentlig syns det er kjempeskummelt. Jeg vil absolutt ha Tiguan senere
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2011 #6 Skrevet 4. oktober 2011 Det var godt å høre! Har bestilt meg en ny Tiguan. Gleder meg (ikke TS)
AnonymBruker Skrevet 5. oktober 2011 #7 Skrevet 5. oktober 2011 Og den blir nok en del dyrere etter at statsbudsjettet legges fram i morgen...dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå