AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg vil bare si at alle dere ( inkludert trollene ) er herlige Dere hjelper hverandre, gir råd for dem som trenger det, kommer med morsome og underholdene tråder. Jeg og sikkert mange andre lærer mye av KG. Jeg har selv fått hjelp og gode råd fra mange gode mennesker her <3 smask på dere 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Så enig, så enig. Et flott forum med masse flotte mennesker. Koser meg glugg i hjel men bruker vel egentlig alt for mye av tiden min her. Man blir jo nesten avhengig av Kvinneguiden. :gjeiper: 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Enig, får svar på mye en lurer på og ikke lurer på, og det er gøy når folk kan hjelpe hverandre:) Men ja, man blir litt avhengig!
Xaphan Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Enig! Hører stadig noen sier at KG har tapt seg, at forumet er dårlig osv, men jeg trives (for det aller meste) veldig godt her!
Gjest odisi73 Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg er aldrig inne på andre forum enn KG koser meg her innimellom alle pauser og når kvelden siger på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå