AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Hvor kan jeg kjøpe skolebøker på nett (til videregående)? Jeg skal ta et fag som privatist og må dermed kjøpe bok, men vet ikke hvor jeg skal kjøpe den...
grøntglass Skrevet 9. september 2011 #2 Skrevet 9. september 2011 Sjekk om de har den på capris.no, de er ofte de billigste!
Cera Skrevet 9. september 2011 #3 Skrevet 9. september 2011 Evt sjekk finn.no, men sjekk at det er riktig isbnnr;)
Dace Skrevet 10. september 2011 #4 Skrevet 10. september 2011 http://www.bokkilden.no/ har vært den billigste siden for alle pensumbøkene mine dette semesteret. På den negative siden så er de litt upålitelige når det gjelder leveringstid. Bøkene kommer ofte noen dager senere enn de skal, men synes det er verdt det for å spare noen hundrelapper allikevel.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #5 Skrevet 10. september 2011 tanum.no er alltid billigst for meg.
Tabris Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 haugenbok.no er bra, de har også gratis betalingsforlengelse (samlefaktura 2-3 ganger i året), som kan være et veldig godt tilbud for studenter.
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #7 Skrevet 10. september 2011 Som Tabris sier - Haugenbok.no er helt fantastiske. Kjempebra service, og utrolig hyggelig mennesker som jeg iallefall har pratet med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå