Gå til innhold

Registrere forbruker kjøp


Solros

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ha tenkt meg å registrere matvarer og annen forbruker kjøp jeg gjør i løpet av ett år.

Noen som vet om ett program jeg kan bruke til slikt? Vet jeg kan lage både excel fil og en database i access, men håpte noen allerede hadde gjort noe slikt så jeg kunne kopiere eller laste ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lastet ned excel filen fra denne siden: Link (Litt ned på siden.)

Kan også laste den ned i open office.

Synes denne er kjempe fin, også er det bare å endre navn på kategorier som ikke passer. :)

Her legger du inn på månedsbasis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Ellers kan du jo google budsjett + excel - eller sjekke med din egen bank om de har et for nedlasting. Mange fine jeg har funnet på denne måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Takker begge to for gode råd. Jeg endte opp med å kjøpe meg Datax privatøkonomi siden jeg er kjent med Datax og Mamut sine programvarer fra før. Det funker kjempefint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Takker begge to for gode råd. Jeg endte opp med å kjøpe meg Datax privatøkonomi siden jeg er kjent med Datax og Mamut sine programvarer fra før. Det funker kjempefint :)

Er ikke det veldig mye penger for dette bruket? Jaja ... hver sin lyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det veldig mye penger for dette bruket? Jaja ... hver sin lyst.

Jo, egentlig Blondie, men jeg bruker allerede totaløkonomi så jeg oppgraderte den fra daTax Totaløkonomi Start til daTax Totaløkonomi Standard og siden dette er noe jeg fakturerer via firmaet mitt så ble det egentlig ikke så dyrt. Fikk også rabatt siden jeg også betalte for Mamut Enterprise C5 i ett år pga utdannelse :)

Nå var jo ikke tanken at jeg skulle bruke privatøkonomien lengre enn ett år for å se litt på eget bruk og hvor jeg kan spare inn, siden jeg egentlig har gått over til å føre regnskap i Zirius og fra 2012 så stopper jeg å føre for de andre firmaene i totaløkonomi og går over til Zirius for alle firmaene mine :). Ble en tung setning det derre, men det er søndag og sliten etter en laaang helg ^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Jo, egentlig Blondie, men jeg bruker allerede totaløkonomi så jeg oppgraderte den fra daTax Totaløkonomi Start til daTax Totaløkonomi Standard og siden dette er noe jeg fakturerer via firmaet mitt så ble det egentlig ikke så dyrt. Fikk også rabatt siden jeg også betalte for Mamut Enterprise C5 i ett år pga utdannelse :)

Nå var jo ikke tanken at jeg skulle bruke privatøkonomien lengre enn ett år for å se litt på eget bruk og hvor jeg kan spare inn, siden jeg egentlig har gått over til å føre regnskap i Zirius og fra 2012 så stopper jeg å føre for de andre firmaene i totaløkonomi og går over til Zirius for alle firmaene mine :). Ble en tung setning det derre, men det er søndag og sliten etter en laaang helg ^^,

Ah da forstår jeg. Har Datax Totaløkonomi selv så det er naturlig også for meg å ta dette i bruk - men ville aldri kjøpt programmet kun for privatøkonomien sin del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...