Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff, jeg føler meg litt udugelig i jobben for tiden. Føler at folk ikke synes jeg gjør en god nok jobb. Har veldig mange oppgaver, og rekker liksom aldri over alt. Blir ufokusert og glemmer ting noen ganger. Tar avgjørelser som ikke alle er enig i, og får derfor en del "kjeft" innimellom.

Er det slik de fleste har det, at man har en opplevelse av å gjøre for mye feil og har dårlig samvittighet og lurer på om man kanskje egentlig er litt for "dum" for jobben? Er forresten ganske ny på arbeidsplassen, har vært der under et halvt år.

Bortsett fra alt dette så har jeg en jobb som jeg i utgangspunktet liker kjempegodt, så det er egentlig ikke det som er problemet.

Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere dette innlegget, vil vel bare høre om noen har erfaringer og tanker å dele med meg ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde samme problemet som deg ts, jeg jobbet på klesbutikk. merket at jeg glemte ting hele tiden, følte meg rett og slett dum iforhold til de andre ansatte, gjorde ting feil hele tiden. Tenkte ofte at jeg ikke egner meg til denne jobben, at sjefen min sikkert er skuffet over meg osv.. men det er helt normalt, spessielt deg som har vært der i en kort periode. jeg var der også ca 5-6 mnd, og følte meg ny selvom mine kollegar som begynte med meg var mye flinkere. vi folk er forskjellige. prøv å gjøre ditt beste, og ikke gi opp, det kan virke slik idag, men imorgen er det sikkert anderldes:) :klemmer:

• 2 uker senere...
Skrevet

Dette driver jeg og styrer med også! Fornuften min sier at det bare er tull, og at jeg gjør en god jobb. Men så blir jeg usikker så fort. Og vet at jeg er litt glemsom og dermed ikke får gjort alt jeg skulle ønske. For min del henger det også litt sammen med null respons fra lederhold, verken på positive eller negative ting. Dette gjør meg frustrert, for da vet man aldri hvordan de ser på deg. Det kan jo hende at jeg faktisk gjør en god jobb, og at de er fornøyd med meg, men det vet jeg jo ikke. Og jeg er litt overfølsom og smått nevrotisk, så jeg går ikke rett på den tankegangen kan du si..

Uansett fint å høre at flere har det sånn. Dette er ikke en jobb jeg skal bli værende i, men det er liksom slikt som gjør det ekstra slitsomt. Og som bringer negativitet til en ellers helt ålreit tilværelse.

Lykke til til deg. Det ordner seg sikkert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...