Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hello store og små!

Jeg er ikke så fantastisk bra på å sminke meg, dvs trenger litt tips og inspirasjon.

Er blond med grønne øyne og midt i mellom bleik og brun. Normalt bruker jeg litt blush pluss maskara og fyller inn brynene. Men ser på bilder fra festlige lag at jeg godt kunne tatt i litt mer. Synes sånn 60-talls katte-eyeliner er fint, men synes det blir litt hardt/mye på meg?

Så hvis noen har tips/linker til videoer/linker til nettsider så tar jeg i mot med stor takk! :duskedame:

Forøvring kan jo denne tråden brukes til å dele generelle tips.... så får fler utbytte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lær å lag en nude dag make up og smokey eye og så vil alt bli så bra.

Skrevet

Mange sminkebloggere som har tips da. Om du vil ha en norsk en, så har du jo feks Heidi Larsen ;)

• Liker 1
Skrevet

Google make up + blog + tutorials, som et f.eks.

Skrevet

Finfin blogg! Takker!

Skrevet

Du kan jo gå på Makeupstore eller MAC og få et sminkekurs hvor du kan kjøpe produkter for hele summen du betaler.

Skrevet

Se på sminkevideoer på Youtube; det er mange flinke jenter der inne, og du finner fort favoritter.

Ellers kan jeg tipse om Linda Hallberg, hun har, i mine øyne, den beste sminkebloggen.

Når det gjelder "katteøyne" med liner tror jeg ikke det blir for hardt til fest, men til hverdags ville jeg kanskje forsøkt brunt eller grått? Kommer an på hva som passer best til dine farger. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...