AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #101 Del Skrevet 13. september 2011 Jeg fatter ikke at dette tema får så forbanna mye spalteplass her, er dette noe å diskutere ??? Forskjellen på spanske og norske epler, fransk ost eller norsk ost, dansk pølse fremfor norsk osv, osv, Herregud, noen norske menn liker utenlandske kvinner og foretrekker det, om noen norske kvinner føler det samme overfor utenlandske menn så er jo det greit. Det er ikke et poeng å generalisere over dette så lenge man heller ikke definerer 100 % hva betydningen tafatt er : -tafatt i senga -tafatt i husarbeidet -tafatt med ungene -tafatt med jobb -tafatt i sosiale kretser -tafatt med egen helse og utseende tafatt meg her og tafatt meg der..... Norske menn kan på lik linje finne en hvemsomhelst gjennomsnittlig norsk dame og si det samme. Det betyr bare at ts her ikke kommer opp med gode nok argumenter for å generalisere over hvorfor norske menn er så tafatte ??? I all hovedsak vil jeg si at du er helt på jordet i ditt utsagn. Nettopp fordi det vil alltid være noen som foretrekker norske jordbær fremfor utenlandske og motsatt. I sannhetens navn er det vel flertallet som nettopp foretrekker norske menn, og gifter seg, blir samboere eller kjærester med dem. Ellers hadde vel kvinnene her rømmet landet. Prøv heller å starte en diskusjon med gode argumenter for HVORFOR du mener norske menn er tafatte så får du bedre svar..... Så derfor er hele greia med denne diskusjonen helt patetisk, og jeg pælma meg på for NETTOPP å si det. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå