Gjest Skrevet 9. september 2011 #61 Del Skrevet 9. september 2011 Det du trenger, mor Aase, er å bli skikkelig forelsket, en gjensidig forelskelse. Da forsvinner nok bitterheten som dugg for solen. MorAase er Brutal mann i kvinneskikkelse 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 9. september 2011 #62 Del Skrevet 9. september 2011 Det du trenger, mor Aase, er å bli skikkelig forelsket, en gjensidig forelskelse. Da forsvinner nok bitterheten som dugg for solen. Nei, det jeg, og verden forøvrig, trenger er ende mer teknologisk utvikling. Er vi riktig heldige blir kjønn en saga blott en dag. Men en fin start er å redusere behovet for menn enda mere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. september 2011 #63 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg forstår ikke hvorfor kvinner, spesielt norske uavhengige kvinner, i det hele tatt tar i en mann. Om det ikke er for å sette barn til verden da. Utover det så er jo menn fullstendig overflødige i en kvinnes liv. Hvordan går det an å spørre så idiotisk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #64 Del Skrevet 9. september 2011 Nei, det jeg, og verden forøvrig, trenger er ende mer teknologisk utvikling. Er vi riktig heldige blir kjønn en saga blott en dag. Men en fin start er å redusere behovet for menn enda mere. Uff. Går du rundt med voldsfantasier om menn? Hvorfor hater du menn? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenPenelope Skrevet 9. september 2011 #65 Del Skrevet 9. september 2011 MorAase er Brutal mann i kvinneskikkelse 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #66 Del Skrevet 9. september 2011 MorAase er Brutal mann i kvinneskikkelse Jeg tror MorAase og Brutal mann er samme person. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #67 Del Skrevet 9. september 2011 Jeg forstår ikke hvorfor kvinner, spesielt norske uavhengige kvinner, i det hele tatt tar i en mann. Om det ikke er for å sette barn til verden da. Utover det så er jo menn fullstendig overflødige i en kvinnes liv. Hva er forskjellen på deg, og en mann som mener at kvinner bare skal holdes hjemme som fødemaskiner, og skape avkom? Det er jo bare å lenke dere fast som kyr og befrukte dere, hvis man reverserer din holdning. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 10. september 2011 #68 Del Skrevet 10. september 2011 Hvordan går det an å spørre så idiotisk? Jeg spør ikke... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 10. september 2011 #69 Del Skrevet 10. september 2011 Uff. Går du rundt med voldsfantasier om menn? Hvorfor hater du menn? Vold?! Er de gal? Vold hører ikke noe steds hjemme! Når det gjelder menn så hater jeg dem ikke, jeg finner dem bare litt unyttige. Og veldig fokusert på gale ting mye av tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 10. september 2011 #70 Del Skrevet 10. september 2011 Hvorfor sammenlignes jeg med brutale menn? Jeg er jo mot vold som jeg sa over her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
absinthia Skrevet 10. september 2011 #71 Del Skrevet 10. september 2011 Norske menn er flotte, avslappede og uerstattelige. Jeg blir svett av menn som overøser meg med komplimenter på totalt overfladiske ting (så lenge vi ikke er i et fast forhold) og synes at det er fantastisk med menn som faktisk kan holde en normal samtale gående på puben. Heldigvis fant jeg et prakteksemplar av en avslappet, rocka, snill, tøff, nerdete mann, som ikke bruser unødvendig med fjøra også! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 10. september 2011 #72 Del Skrevet 10. september 2011 Svensker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 11. september 2011 #73 Del Skrevet 11. september 2011 Sannsynligvis er mange sånn, ja. Noe som ikke bare er et problem for dem selv, men som blir problemer for andre folk også. Ja, og hvilke problemer snakker du om? Aner jeg bitterhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. september 2011 #74 Del Skrevet 11. september 2011 Ja, og hvilke problemer snakker du om? Aner jeg bitterhet? Problemer som oppstår når folk er forvirrede og ikke vet hva de selv vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 11. september 2011 #75 Del Skrevet 11. september 2011 Problemer som oppstår når folk er forvirrede og ikke vet hva de selv vil. Og man veit ikke hva man vil når man ikke vil ha en mann som sleiker deg under beina med en gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. september 2011 #76 Del Skrevet 11. september 2011 Og man veit ikke hva man vil når man ikke vil ha en mann som sleiker deg under beina med en gang? Tja, kanskje du overreagerer litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 11. september 2011 #77 Del Skrevet 11. september 2011 Tja, kanskje du overreagerer litt? Jeg forstår bare ikke hvor du vil hen, så vennligst forklar hva du mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #78 Del Skrevet 11. september 2011 Oy oy oy! E pa quedrar kuduro, vamos dancar kuduro oy oy oy! Latinosgutter = ja takk! ååååh... ååååh.... ÅÅÅÅÅÅÅÅH ÅÅÅH. Sånn gjør ikke norske gutter med meg! Fordi dem vet bedre det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaxUflax Skrevet 11. september 2011 #79 Del Skrevet 11. september 2011 Nei, det jeg, og verden forøvrig, trenger er ende mer teknologisk utvikling. Er vi riktig heldige blir kjønn en saga blott en dag. Men en fin start er å redusere behovet for menn enda mere. Si meg.. Hva får deg til å tro at kvinner er bedre en menn, sier vi menn at vi hadde klart oss uten kvinner? Nei vi gjør ikke det, men du der i mot sier at menn er overflødige for kvinner?? Tipper du sitter med den holdningen fordi du er bitter over å sitte ensom da ingen menn vil ha deg så du kan gjemme deg bak et skall som sier du ikke trenger dem.. Si meg.. hvor kom du fra?? Tviler på du kom med storken.. Aner ikke om du er gift eller hva du er men jeg finner det vanskelig å tro med det synet ditt på menn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 11. september 2011 #80 Del Skrevet 11. september 2011 Jeg forstår bare ikke hvor du vil hen, så vennligst forklar hva du mener I en innledende fase vil de fleste menn prøve å smøre litt tjukt på brødskiva, for å si det sånn Det betyr ikke at det blir sånn resten av livet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå