AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #21 Del Skrevet 8. september 2011 Litt merkelig det dere skriver ettersom majoriteten av Norges kvinnelige befolkning er i forhold med norske menn? Statistikken er ikke helt med dere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. september 2011 #22 Del Skrevet 8. september 2011 Du misforstår litt, mennesket ER en rase. Mennesket er en art av pattedyrene. Menneskeheten består igjen av ulike raser eller folkegrupper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #23 Del Skrevet 8. september 2011 Menn ser og nyter damer i Norge også, de er bare ikke like innlysende som visse romeoer sørover i Europa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #24 Del Skrevet 8. september 2011 Så enig så enig! Vurderer nesten å flytte til Sverige, blir man boende i Norge så må man nesten regne med å være singel resten av livet. I Sverige blir jeg stadig bedt på date osv, av seriøse gutter. Men har ikke funket enda pga avstand etc. Norske menn hadde ikke tissa på meg om jeg stod i fyr og flamme en gang. De liker ikke meg. Merkelig at veldig mange utlendinger er så keen da. Jeg er visst en hit blant chilenere av en eller annen merkelig grunn. Får reise dit når jeg blir desperat. En ting skal norske menn ha da. Syns de er flinke til å snakke til oss kvinnfolk som individer og ikke bare som en vagina med bein Men du hater jo norske menn generelt såvidt jeg har fått med meg. Så det er kanskje ikke så rart at ingen av dem sjekker deg opp, når hele holdningen sier at de skal holde de løgnktige, ekle fingrene sine unna deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #25 Del Skrevet 8. september 2011 Oy oy oy! E pa quedrar kuduro, vamos dancar kuduro oy oy oy! Latinosgutter = ja takk! ååååh... ååååh.... ÅÅÅÅÅÅÅÅH ÅÅÅH. Sånn gjør ikke norske gutter med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 8. september 2011 #26 Del Skrevet 8. september 2011 Men du hater jo norske menn generelt såvidt jeg har fått med meg. Så det er kanskje ikke så rart at ingen av dem sjekker deg opp, når hele holdningen sier at de skal holde de løgnktige, ekle fingrene sine unna deg. Hater de ikke da. Men har generelt dårlige erfaringer, og de vil jo ikke ha uansett. Er mange norske gutter jeg har likt men de vil jo ikke ha Så nå går det i svensker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gutt92 Skrevet 8. september 2011 #27 Del Skrevet 8. september 2011 Skjerping norske menn! Jeg skjønner nå hvorfor jenter faller for utenlandske gutter, for i det siste har det jammen frista meg også. Enda jeg egentlig hele mitt alltid har sagt at jeg skal finne meg en som er norsk! Flere som kjenner seg igjen? Sånne som FÅR PENGER for å sitte på ræva? Nei, skjønner ikke hvorfor jenter faller for utlendinger. Er ALT for mange som ikke gjør en dritt og bare snylter på skattepengene våre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cathrine88 Skrevet 8. september 2011 #28 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg blir stadig sjekket opp, både ute på byen og på matbutikken, så jeg skjønner ikke helt problemet. Men jeg smiler mye og tar gjerne en prat med fremmede, så det kan nok ha noe med det å gjøre. Tror kanskje du har en negativ holdning i utgangspunktet og at det lyser lang vei. Hvorfor kan du ikke sjekke dem opp selv foresten? Jeg liker norske menn jeg. Selv om kjæresten ikke er norsk. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. september 2011 #29 Del Skrevet 8. september 2011 Det har selvfølgelig ikke falt deg inn at bortskjemte og kravstore norske kvinner er en vesentlig del av problemet? Dette er din definisjon av selvstendige kvinner. Hvis jeg visste hvordan man sporer opp tidligere tråder, skulle jeg jammen ha sitert en del innlegg av deg hvor du beskriver hvordan din kvinne skal være og gjøre og oppføre seg, og hva hun skal få lov til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #30 Del Skrevet 8. september 2011 Dette er din definisjon av selvstendige kvinner. Hvis jeg visste hvordan man sporer opp tidligere tråder, skulle jeg jammen ha sitert en del innlegg av deg hvor du beskriver hvordan din kvinne skal være og gjøre og oppføre seg, og hva hun skal få lov til. Gå inn på brukerens profil -> Trykk på "Finn mitt innhold" (under profilbildet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 8. september 2011 #31 Del Skrevet 8. september 2011 Gå inn på brukerens profil -> Trykk på "Finn mitt innhold" (under profilbildet). Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 8. september 2011 #32 Del Skrevet 8. september 2011 Så enig så enig! Vurderer nesten å flytte til Sverige, blir man boende i Norge så må man nesten regne med å være singel resten av livet. I Sverige blir jeg stadig bedt på date osv, av seriøse gutter. Men har ikke funket enda pga avstand etc. Norske menn hadde ikke tissa på meg om jeg stod i fyr og flamme en gang. De liker ikke meg. Merkelig at veldig mange utlendinger er så keen da. Jeg er visst en hit blant chilenere av en eller annen merkelig grunn. Får reise dit når jeg blir desperat. En ting skal norske menn ha da. Syns de er flinke til å snakke til oss kvinnfolk som individer og ikke bare som en vagina med bein Så rart, de aller fleste jenter jeg kjenner, også de minst attraktive befinner seg eller har befunnet seg i forhold. Og som oftest med norske menn. Det kan altså tenkes at du har samme problem som TS, at du konsekvent søker mot gutter du egentlig ikke har sjans på. Og så blir du bitter fordi disse guttene ikke er mer interessert i deg enn du er i gutter du har sjans på. Som Envy så treffende uttrykte det: Ok. TS her. Veldig mange norske menn usikre, vinglete, useriøse flotter. Ihvertfall av de jeg i utgangspunktet kunne tenke meg. Om jeg sikter for høyt? Kanskje type ett hakk over eller så i mange tilfeller, men jeg får gode tilbakemeldinger på utseende av "alle kategorier." Dessuten, jeg kan jo faktisk ikke styre hvem jeg tiltrekkes av! Personen må jo tenne meg også, herlighet. Så er vi på disse 1-10 kategoriseringene igjen da. Om du er en 6'er, og du og ei som er en 8'er prøver dere på samme 8'er mann, vil han med stor sannsynlighet velge den dama som er på samme nivå som han selv, uansett hvor mye han tenner deg. Jekk forventningene, smil til verden og verden smiler tilbake 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sulosi Skrevet 8. september 2011 #33 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan skal jeg styre hvem jeg finner tiltrekkende? Kanskje du ikke kan styre hvilken type menn du tiltrekkes av men du kan akseptere at du gjør det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #34 Del Skrevet 8. september 2011 Bedre med tafatte norske menn, enn utenlandske. Lei av å være på trening og bli sjekket opp av utlendinger når det eneste jeg vil er å trene og være i fred! Damn, mye bedre med norske gutter som har vett på å kikke litt, men ikke plage meg med sleske kommentarer. Er mange idioter av menn, men det er ikke fordi de er norske. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #35 Del Skrevet 8. september 2011 Tja, kanskje vi "tafatte" Norske menn kan gå til en kronerullingsinnsats slik at vi kan kjøpe flybilletter til kvinner som hater Norske menn slik at vi får chippet de ut av landet for godt? Det må jo være mye bedre både for oss og dem, vi får større mulighet til å finne noen som ikke er så bitre, og de slipper oss helt. Det er jo en vinn-vinn situasjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 8. september 2011 #36 Del Skrevet 8. september 2011 Kan vi ta et fysisk oppgjør i stedet? Norske menn mot norske kvinner! Heia den som vinner! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Savagedlight Skrevet 8. september 2011 #37 Del Skrevet 8. september 2011 Kan vi ta et fysisk oppgjør i stedet? Norske menn mot norske kvinner! Heia den som vinner! Bare hvis balletak er lov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shantee Skrevet 8. september 2011 #38 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er sammen med en utlending fra et såkalt "don juan" land, men han faller ikke nok i kategorien for disse da vi ikke møttes på noen strandbar akkurat (og har ingen andre personlighetstrekk som passer inn i strandløve-bildet). Vi var venner, han overøste meg ikke med komplimenter men vi falt for hverandre. Og han vet i alle fall å ta vare på meg, han drikker seg aldri dritafull.. Noe som for meg er veldig positivt, for jeg har aldri syntes at dritafulle menn eller gutter er sjarmerende. Har ingenting imot nordmenn, bare de som kommer med disse stereotype/generaliserende hatet mot utlendinger. Ellers synes jeg folk må få velge selv hva som passer best. Lykken kommer først 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest döderlein Skrevet 8. september 2011 #39 Del Skrevet 8. september 2011 Har merket forskjellen på norske og utenlandske menn jeg også. Det er en som er utvekslingsstudent fra Frankrike på skolen, og han begynte å flørte med en gang. Hintet om kyssing, at han virkelig ville sjarmere meg osv.. Synes den måten fort kan bli litt påtrengende og slitsom, men det er kanskje fordi det er uvant. Det blir heller ikke noe jakt, så det ble ikke noe spennende med en gang han sa det. Det hadde jo såklart vært OK med en mellomting, men. Synes da vi jenter måtte oppført oss litt annerledes om vi skulle forventet det også. Men jeg forstår ikke helt problemet til TS, dersom du ikke liker norske menn generelt - let i et annet land? Du har faktisk valgfriheten, og trenger ikke prøve å trekke de norske mennene ned her på et forum. Tviler på at hele befolkningen vil forandres som følge av din bitterhet på KG. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 9. september 2011 #40 Del Skrevet 9. september 2011 Har merket forskjellen på norske og utenlandske menn jeg også. Det er en som er utvekslingsstudent fra Frankrike på skolen, og han begynte å flørte med en gang. Hintet om kyssing, at han virkelig ville sjarmere meg osv.. Synes den måten fort kan bli litt påtrengende og slitsom, men det er kanskje fordi det er uvant. Det blir heller ikke noe jakt, så det ble ikke noe spennende med en gang han sa det. Det hadde jo såklart vært OK med en mellomting, men. Synes da vi jenter måtte oppført oss litt annerledes om vi skulle forventet det også. Så det som er spennende er altså å ikke vite om en fyr vil ha deg eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå