Gå til innhold

Oppgjør med norske menn!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skjerping norske menn! Jeg skjønner nå hvorfor jenter faller for utenlandske gutter, for i det siste har det jammen frista meg også. Enda jeg egentlig hele mitt alltid har sagt at jeg skal finne meg en som er norsk! Flere som kjenner seg igjen?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope. Elsker norske og svenske menn. Hardtarbeidene og pene mannfolk, med visse unntak som med alt her i livet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn er fantastiske! :rodmer:

Har vært sammen med 1 svenskefa*n, og det var ingen piknik! Nei, takke meg til, staute, norske menn er tingen!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjerping norske menn! Jeg skjønner nå hvorfor jenter faller for utenlandske gutter, for i det siste har det jammen frista meg også. Enda jeg egentlig hele mitt alltid har sagt at jeg skal finne meg en som er norsk! Flere som kjenner seg igjen?

Det har selvfølgelig ikke falt deg inn at bortskjemte og kravstore norske kvinner er en vesentlig del av problemet?

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir for dumt...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, flere som har det sånn? Jeg blir aldri, ALDRI, sjekket opp og har akseptert at jeg må være ei stygg hurpe. Men blir ikke dere andre heller sjekket opp? Vi kan jo ikke være stygge hurper hele gjengen, eller hur? ....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å utdype hvorfor du mener norske menn må skjerpe seg?

Forresten, jeg tror Steinar40 nærmer seg sakens kjerne. Norske kvinner er svært selvstendige og likestillingen er kommet svært langt (av og til for langt), slik at de kan være riktig så kravstore.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Hva krever du av en mann? Må det være en romantisk hollywood stereotyp som dusjer deg med komplimenter? Er du veldig kresen? Kanskje du sikter altfor høyt slik at du alltid taper kampen mot de mer populære damene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Hmmm, flere som har det sånn? Jeg blir aldri, ALDRI, sjekket opp og har akseptert at jeg må være ei stygg hurpe. Men blir ikke dere andre heller sjekket opp? Vi kan jo ikke være stygge hurper hele gjengen, eller hur? ....

Jeg synes jeg blir sjekket opp relativt ofte (av norske menn, ja), og jeg er ikke spesielt pen. Kanskje det er utstrålingen din det er noe galt med.

Jeg liker norske menn :) Svensker er fine de også, og på kebabsjappa nedi gata jobber det en dødsheit italiener. Menn er fine dyr.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. TS her.

Veldig mange norske menn usikre, vinglete, useriøse flotter. Ihvertfall av de jeg i utgangspunktet kunne tenke meg. Om jeg sikter for høyt? Kanskje type ett hakk over eller så i mange tilfeller, men jeg får gode tilbakemeldinger på utseende av "alle kategorier." Dessuten, jeg kan jo faktisk ikke styre hvem jeg tiltrekkes av! Personen må jo tenne meg også, herlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg blir sjekket opp relativt ofte (av norske menn, ja), og jeg er ikke spesielt pen. Kanskje det er utstrålingen din det er noe galt med.

Jeg liker norske menn :) Svensker er fine de også, og på kebabsjappa nedi gata jobber det en dødsheit italiener. Menn er fine dyr.

Mulig du har rett i dette, jeg har tenkt en del på det selv. Men mine sure (og pene) venninner blir sjekket opp, bare ikke jeg så da tenkte jeg at jeg ikke pen nok. Heldig er du i allefall, jeg liker norske menn nemlig. Bare så synd de ikke liker meg... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. TS her.

Veldig mange norske menn usikre, vinglete, useriøse flotter. Ihvertfall av de jeg i utgangspunktet kunne tenke meg. Om jeg sikter for høyt? Kanskje type ett hakk over eller så i mange tilfeller, men jeg får gode tilbakemeldinger på utseende av "alle kategorier." Dessuten, jeg kan jo faktisk ikke styre hvem jeg tiltrekkes av! Personen må jo tenne meg også, herlighet.

Så er vi på disse 1-10 kategoriseringene igjen da. Om du er en 6'er, og du og ei som er en 8'er prøver dere på samme 8'er mann, vil han med stor sannsynlighet velge den dama som er på samme nivå som han selv, uansett hvor mye han tenner deg.

Jekk forventningene, smil til verden og verden smiler tilbake :)

Endret av Envy
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så er vi på disse 1-10 kategoriseringene igjen da. Om du er en 6'er, og du og ei som er en 8'er prøver dere på samme 8'er mann, vil han med stor sannsynlighet velge den dama som er på samme nivå som han selv, uansett hvor mye han tenner deg.

Jekk forventningene, smil til verden og verden smiler tilbake :)

Hvordan skal jeg styre hvem jeg finner tiltrekkende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal jeg styre hvem jeg finner tiltrekkende?

Når man blir kjent med noen med en god personlighet blir de gjerne bare penere og penere. Om fyren rent objektivt sett er en 6'er, men har en personlighet som klikker med din, kan han fort bli en 10'er i dine øyne :)

Gi folk en sjans, ikke bare se på om han er billedlig pen, før du bestemmer deg for om han kan være tiltrekkende.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en norsk mann og kan godt innrømme at jeg er ganske tafatt når det kommer til jenter.

Men da vet du i hvert fall at jeg mener alvor nåpr jeg først gjør et "move", i motsetning til disse utenlandske guttene som erklærer sin kjærlighet til deg før du får rekt fram hånda og fortalt ham navnet ditt ;)

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Carleigh-Ann

Så enig så enig! Vurderer nesten å flytte til Sverige, blir man boende i Norge så må man nesten regne med å være singel resten av livet. I Sverige blir jeg stadig bedt på date osv, av seriøse gutter. Men har ikke funket enda pga avstand etc. Norske menn hadde ikke tissa på meg om jeg stod i fyr og flamme en gang. De liker ikke meg. Merkelig at veldig mange utlendinger er så keen da. Jeg er visst en hit blant chilenere av en eller annen merkelig grunn. Får reise dit når jeg blir desperat.

En ting skal norske menn ha da. Syns de er flinke til å snakke til oss kvinnfolk som individer og ikke bare som en vagina med bein :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig så enig! Vurderer nesten å flytte til Sverige, blir man boende i Norge så må man nesten regne med å være singel resten av livet. I Sverige blir jeg stadig bedt på date osv, av seriøse gutter. Men har ikke funket enda pga avstand etc. Norske menn hadde ikke tissa på meg om jeg stod i fyr og flamme en gang. De liker ikke meg. Merkelig at veldig mange utlendinger er så keen da. Jeg er visst en hit blant chilenere av en eller annen merkelig grunn. Får reise dit når jeg blir desperat.

En ting skal norske menn ha da. Syns de er flinke til å snakke til oss kvinnfolk som individer og ikke bare som en vagina med bein :)

Så enig, så enig. Med en gang jeg kommer meg ut av landegrensene får jeg knapt gå i fred. Her hjemme føler jeg meg bare oversett og stygg. Synd egentlig ,tror jeg kunne vært en god kjæreste bare jeg hadde fått sjansen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske menn er det kjekkeste, kunne aldri falt for en mann av en annen rase.

Du misforstår litt, mennesket ER en rase.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen så for faen flytt da.

Slutt nå å klag på dine egne landsmenn. Syns det er like ille og rasistisk som om du skulle skrevet en tråd om at du hater muslimske menn.

Sjerp deg kjerring!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...