miato Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Det startet med noen få røde nupper på brystet og ble bare mer og mer,har også fått noen få på ryggen. Er 30 år og har aldri vært plaget med uren hud-før nå. Jeg har prøvd alt mulig,scrub av huden, vask av huden med såpe, uten såpe,kutte ut fuktighetskrem,for så å prøve med fuktighetskrem (dermalogica)ingenting hjelper. når jeg klemmer kommer det ikke noe, eller det kommer noe hvitaktig(talg?) har prøvd å klemme de, og har prøvd å la de være. har prøvd med brulidin krem(antibaktriell)har kanskje hjulpet litt men de er ikke borte. jeg tok meg selv i å klemme på de en kveld for deretter å klemme/pille på en liten nupp jeg hadde i pannen og tenkte shit-tenk om det smitter! hva har skjedd-jo har nå fullt av nupper i panna og på haka og ellers litt hær og dær ellers i ansiktet og i hårfestet. Er det mulig at dette smitter fra et sted til et annet? føler meg så utilpass nå pågrunn av dette og vet ikke hva jeg skal prøve. Er begynt med Md sin scrub etter anbefaling fra hudpleier,men ser ingen tegn til bedring. så på programmet "pinlige sykdommer" om ei som hadde noe lign. nupper på magen,legen sa da at dette var en bakterie og hun fikk antibiotika....? kan det være noe slik? Hudpleier mente det skyldtes en indre ubalanse... Er det noen som har noe tips til hva dette kan være, og hva jeg bør gjøre?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Snakk med en (hud)lege. Det kan være allergi, utslett, indre ubalanse som hudpleieren så fint sa. Ja, endel rett og slett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå