Gå til innhold

Undertøy Trondheim.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skulle så absolutt ha oppdatert undertøyet mitt,men vil gå på en plass der man virkelig får god hjelp. Har hørt snakk om reimers på byhaven, at de skal være flinke og blide. Er det noen som har vært der, eller evt har noen andre tips:)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes å huske jeg ikke fikk så mye hjelp der da jeg skulle kjøpe strømpebukse. Liker bedre Change på Solsiden, men kanskje litt kjedelig undertøy :)

Skrevet

Butikken SHE i Olav Trygvassonsgate har mye fint og god service.

Skrevet

She er absolutt den beste butikken på undertøy i byen. Du kan ikke være sjenert, men du får fabelaktig hjelp!

Skrevet

Jeg synes i grunnen ikke det finnes undertøysbutikker i Trondhem som er særlig flinke på service, men Change på Solsiden og She i Olav Tryggvasons gt. er av de bedre alternativene. Change har dog sjeldent spennende undertøy, She er litt bedre på det.

Vil anbefale deg å få tatt mål og prøve forskjellige typer undertøy, for så å skjekke ut utvalget på nettet. Victorias Secret er ikke til å forakte.

Hva enn du gjør, ikke gå til Reimers på City Syd ettermiddag-kveldstid. Utrolig dårlig service og en meget lite hyggelig jente som selger de gangene jeg har vært innom..

Skrevet

Tusen takk for alle svar. Nå har jeg endelig fått oppgradert undertøyslageret mitt!

Jeg prøvde først på She men der var det ikke noe service. DAmene der var overlegne og ikke imøtekommende. Det var første og siste gang jeg drar dit!!

Ferden gikk videre til Reimers på byhaven, og jeg må virkelig si at jeg bli positivt overrasket. Damene som sto der hilste med en gang og smilte. Hele stemmningen i den butikken var uhyre koselig. JEg fikk super hjelp med å finne riktig str og fasong på undertøyet. Ekspeditrisen som hjalp meg var veldig proff og behagelig. Spurte om det var greit om hun kunne se hvordan bh`n passet, og ikke bare buset inn som mange kan gjøre. HUn forklarte også etterhvert som jeg prøvde forskjellige modeller hva jeg skulle se etter, hvordan den skulle sitte osv. Jeg er storfornøyd! Anbefaler så absolutt Reimers Byhaven!!

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt de som ønsker service når de handler undertøy, altså.. Men klart, folk er forskjellige. Jeg prøver litt av hvert, og ser og kjenner selv etter hva som sitter godt og ser bra ut. Trenger ikke en dame som klemmer meg på puppene til dét.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...