AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg er en fattig student som elsker å lage god mat (dårlig kombo). Noen dager lager jeg virkelige gode middager, jeg har ikke en spiseforstyrrelse, men jeg lurer litt på om jeg kanskje får i meg litt for lite (plages med å føle meg feit, selv om jeg har en bmi på 21). Feks i går: Frokost: to brødskiver med pålegg og kaffe Lunsj: salat Middag: nudler fra toro Plages med slike dager som disse, der jeg ikke har matlyst nesten. Beveger meg ikke så mye, som regel kun til skolen og gåing fra a til b. Sitter endel med pcen, føler ikke at jeg har energi noen dager til noe annet, selv om jeg vet jeg burde spise mer, men ender bare opp med å sitte hele dagen og ikke gjøre en dritt...Mens andre dager da jeg lager meg noe godt til middag så føler jeg dagen blir innholdsrik og får gjort litt mer. Noen flere som har det slik?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 edit: nudler fra mr.lee..kyllingsmak
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Selvfølgelig får du mer energi når du spiser mer. Mat er energi.
Envy Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Det er jo ikke rart du ikke har energi når du ikke fyller på med energi. Bilen min vil heller ikke kjøre, om jeg ikke fyller på bensin. Få mer bevegelse inn i hverdagen, begynne å trene noen dager i uka, så skal du se både matlysten og energien kommer!
Gjest Nedfall Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg hadde ikke hatt energi til å lette på en halv blyant med den kosten der..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå