Gå til innhold

Hvorfor må bare de i forhold ta hensyn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det sånn at bare de i forhold må ta hensyn til de single og snakke om å være interressert i deres singelliv, mens de ikke trenger å bry seg om forandringene i ditt liv? Ja, jeg er i forhold, kjøpt leilighet med kjæresten min og er gravid. men det får jeg ikke lov til å snakke om! for her skal det bare snakkes om hvorfor en gutt ikke har svart på en melding! Og det skal jeg synes at er superinterressant i flere timer, men at jeg nevner noe om leilighet, forhold eller graviditet sukkes og stønnes det!

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er det sånn at bare de i forhold må ta hensyn til de single og snakke om å være interressert i deres singelliv, mens de ikke trenger å bry seg om forandringene i ditt liv?

Det er ikke sånn. Mulig du har vært uheldig med vennene dine? Det er vel mer vanlig at folk glemmer de rundt seg når de blir gravide og får barn.

Skrevet

Misunnelse er rot til alt ondt. Det er mest av egoistiske grunner vil jeg tro. Jeg for min del syns ikke singellivet er noe særlig å snakke om. Noen mennesker har bare ikke evnen til å glede seg over andre.

• Liker 1
Skrevet

Er i forhold selv, og har nettopp kjøpt leilighet sammen med sambo. Jeg forstår likevel at mine single venninner har et behov for å snakke om fyren som ikke svarte på face-melding. Jeg skjønner at de har større behov for å snakke om sine frustrasjoner, enn jeg har for å snakke om mitt "perfekte liv". Jeg husker også fra jeg var singel selv at det overhodet ikke var artig å bruke en hel ettermiddag til å snakke om hvor bra venninnen har det.

Snakk om kjæresten, leiligheten og graviditeten med de av vennene dine som er på nogenlunde samme stadie :)

• Liker 5
Skrevet

Som singel og alene med tre barn og fulle studier blir det lite tid til å treffe andre mennesker som jeg kan snakke med. Jeg treffer venner muligens ett par - tre ganger i mnd men har behov for å snakke om voksenting oftere enn det. Har jeg problemer må jeg løse dem alene og jeg må bære dem alene psykisk. Jeg ønsker ikke å slite ut venninder med å bare prate om mitt. Men, det er utrolig tøft til tider å ikke kunne dele sorger og fortvilelser samt en og annen lykke.

Hadde jeg vert i ett forhold kunne jeg snakket om både godt og vondt med partneren.

Skrevet

Er i forhold selv, og har nettopp kjøpt leilighet sammen med sambo. Jeg forstår likevel at mine single venninner har et behov for å snakke om fyren som ikke svarte på face-melding. Jeg skjønner at de har større behov for å snakke om sine frustrasjoner, enn jeg har for å snakke om mitt "perfekte liv". Jeg husker også fra jeg var singel selv at det overhodet ikke var artig å bruke en hel ettermiddag til å snakke om hvor bra venninnen har det.

Snakk om kjæresten, leiligheten og graviditeten med de av vennene dine som er på nogenlunde samme stadie :)

Jeg synes det er rart at man ikke skal kunne dele både sorger og gleder med venner, uavhengig av om de er single eller ikke.

Vennskap består jo av at man deler på ting&tang, det er jo ikke en enveisgreie (bør ikke være det iallefall)

Skrevet

Jeg synes det er rart at man ikke skal kunne dele både sorger og gleder med venner, uavhengig av om de er single eller ikke.

Vennskap består jo av at man deler på ting&tang, det er jo ikke en enveisgreie (bør ikke være det iallefall)

Det er så, men man trenger ikke bruke hele ettermiddagen på å legge ut om hvor fantastisk en selv har det, når en vet at en har "alt venninnen ønsker seg", og hun sitter der og er frustrert over en eller annen fyr.

• Liker 1
Skrevet

Det er så, men man trenger ikke bruke hele ettermiddagen på å legge ut om hvor fantastisk en selv har det, når en vet at en har "alt venninnen ønsker seg", og hun sitter der og er frustrert over en eller annen fyr.

Neinei,selvfølgelig ikke, alt med måte :)

Skrevet

- Hvorfor MÅ jenter være i forhold?

- Hvorfor er de som ikke er single så jææææævlaa kjedelige? Fra å snakke om interessante ting blir det plutselig å legge ut om handleturen til kid interiør sammen med gubben for å kjøpe gardiner.. og legge ut om hvordan de klør hverandre på tissen

- Hvorfor må dere som har kjæreste være så skrytete?

- Hvorfor er det sånn ambisjon for mange av dere høner å finne en mann?

Vær så snill og forklar, for jeg forstår det ikke!

Skrevet

Enig i at det er litt rart. Jeg har to venninner som giftet seg i fjor. Hun ene spør aldri hvordan det går med kjærlighetslivet mitt men det kan hende det har noe å gjøre med at hun ikke snakker om sitt privatliv til meg heller. Hun andre er fortsatt like nysgjerrig. Elsker å høre på dating historier. Men hun forstår at barn & bleieskift prat er like spennende for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...