Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #1 Skrevet 29. november 2003 hvordan viser du kjæresten din hvor mye han betyr for deg? sier du hva du føler, gir du kjærtegn eller komplimenter? og i tilfelle hvor ofte? kan det bli for av det gode? slik at komplimenter å sånn etterhvert blir tomme?... jeg sier ikke så ofte hva jeg føler, men vil veldig gjerne gjøre det!! veit bare ikke helt hvordan jeg skal bli tøff nok :-?
Edie Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Jeg kysser han når jeg føler for det, sier jeg elsker deg når jeg føler for det, stryker han på kinnet når jeg føler for det.. Hvor ofte vet jeg egentlig ikke, men det er jo flere ganger om dagen! Si det du mener. Det er deilig å si det, og det er deilig å høre det tilbake!
lenny Skrevet 30. november 2003 #3 Skrevet 30. november 2003 steller veldig godt med mannen min jeg da,så han tviler ikke på min kjærlighet.viser det med omfavnelse,blikk,kos,sender diktmail(sjelden),forteller ham positive sider som jeg setter stor pris på ved han(burde vel gjøre d litt oftere)lager god mat m/vin til og skaper en intim atmosfære.slike ting faller jo naturlig og er bare hyggelig,men hadde vi måtte sagt jeg elsker deg hver dag hadde det vært slitsomt,det er jo noe man bare vet og som er utrolig deilig å høre innimellom. små hverdagslige ting er viktig,er ikke helt for de helt store klisjeene
Gjest Zalomine Skrevet 30. november 2003 #4 Skrevet 30. november 2003 men hadde vi måtte sagt jeg elsker deg hver dag hadde det vært slitsomt Jeg forteller min kjære at jeg elsker ham mange ganger hver dag jeg. før jeg går på jobb, før jeg legger meg til å sove, og mange av de gangene jeg setter meg på fanget hans, legger armene rundt ham når jeg går forbi ham, legger meg i armkroken hans på sofaen, etc. For meg er det rett og slett utenkelig å ikke fortelle ham at jeg elsker ham. Det er ikke noe som blir oppbrukt (i alle fall har vi ikke brukt det opp enda, i løpet av 2,5 år) sålenge følelsene enda er tilstede. Men, hva som er naturlig for hver enkelt, det vil nok variere mye fra person til person. Vi er forskjellige Si og gjør det du har lyst til du!
Fat Sally Lee Skrevet 30. november 2003 #5 Skrevet 30. november 2003 Jeg forteller min kjære at jeg elsker ham mange ganger hver dag jeg. før jeg går på jobb, før jeg legger meg til å sove, og mange av de gangene jeg setter meg på fanget hans, legger armene rundt ham når jeg går forbi ham, legger meg i armkroken hans på sofaen, etc. For meg er det rett og slett utenkelig å ikke fortelle ham at jeg elsker ham. Det at vi forteller hverandre hvor glad vi er i hverandre er da absolutt ikke slitsomt! Jeg synes ikke uttrykket "å elske" blir utvannet for det. Av og til klarer jeg rett og slett ikke å la være å si det :D
Rannva Skrevet 30. november 2003 #6 Skrevet 30. november 2003 Jeg forteller min kjære at jeg elsker ham mange ganger hver dag jeg. før jeg går på jobb, før jeg legger meg til å sove, og mange av de gangene jeg setter meg på fanget hans, legger armene rundt ham når jeg går forbi ham, legger meg i armkroken hans på sofaen, etc. For meg er det rett og slett utenkelig å ikke fortelle ham at jeg elsker ham. Som om jeg skulle sagt det selv.
~Frk Amalie~ Skrevet 30. november 2003 #7 Skrevet 30. november 2003 Jeg steller godt med gutten min, og forteller han at jeg elsker han flere ganger hver dag :kysse: Lager god mat og kjærtegner han når jeg har lyst. ("Veien til en manns hjerte gar gjennom magen", så sant så sant!) Hvis han er sliten en dag, ber jeg han legge seg ned og slappe av, og jeg gir han massasje med ei god olje, dette er alltid suksess :D Det er så mange måter å vise at man er glad i noen på, du gjør det slik du vil! Men en ting som er litt kjipt, vi kvinner vil ofte vise menn at vi elsker dem ved å gjøre husarbeid, vaske klærne hans osv. Menn har en svakhet der, de ser det som regel ikke!! Og så blir vi skuffet... Dette er rett og slett bare menns natur, dessverre! :x Vi må nok bare leve med det. Uansett, lykke til med kjæresten din. Gjør det som faller deg naturlig:) :kysse:
Tinka Skrevet 1. desember 2003 #8 Skrevet 1. desember 2003 Jeg forteller han flere ganger daglig at jeg elsker han, er glad i han, er forelsket i han og hvor god jeg synes han er! Og han sier det like mye til meg :D Og vi kysser og koser masse, er deilig det :D Kan ikke bli for mye av det spør du meg, er veldig fint å starte en regntung og grå mandagsmorgen i November med å få høre at noen er glad i en
la Flaca Skrevet 1. desember 2003 #9 Skrevet 1. desember 2003 Jeg gjør alt jeg kan for at han skal føle på kroppen hvor inderlig glad jeg er i han, og at jeg har enorm respekt for ham som person. Det er viktig for meg at han vet det, for jeg tror faktisk ingen i hele verden er så forelska i mannen sin som jeg er - og da kan han jo like gjerne få vite det. Han blir overøst med kyss og kjærtegn hver eneste dag, får høre at han er verdens deiligste, vakreste og mest sexy mannfolk, at jeg er veldig forelska og veldig glad i han. "Elsker deg" sier jeg ikke like ofte - men ofte nok. Er også flink til å skryte av hans prestasjoner på jobben, oppussingen av huset, og selvfølgelig det han presterer under dyna.:oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå