Gå til innhold

for tynn og spiser for lite

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er misfornøyd med kroppen min. Jeg er for tynn. Jeg har ingen pupper, ingen former og lårene mine ser ikke ut. De går bare rett ned og er tynne som pinner. Jeg har prøvd nøtter-dietten, men jeg ble bare kvalm av den og sluttet. æsj. Jeg har også problemer med å legge på meg, men det kan være at jeg spiser for lite uten at jeg tenker over det. Og jeg blir kvalm og for mett hvis jeg skal spise mer enn jeg pleier.

dette spiste jeg igår

frokost: en knekkebrød med pålegg

lunsj: ingenting, følte fortsatt full etter knekkebrødet

etter skolen: to knekkebrød med pålegg

middag: to knekkebrød med pålegg

kveldsmat: litt druer

og det betyr at jeg har bare spist sånn ca 300-400 kalorier på en dag. Jeg vil gjerne få tips hvordan jeg kan legge på meg uten at jeg trenger å bli kvalm for å ha spist for mye

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis dette er alt du spiser, og du føler du blir dårlig av å spise mer, så bør du oppsøke lege. Dette er skremmende lite, så lite at det er direkte farlig å spise så lite over lengre tid. Du trenger et kostholdsopplegg hvor du gradvis lærer deg til å spise mer før du får alvorlige mangelsykdommer. Dette bør skje i samråd med lege.

• Liker 3
Skrevet

Kan se ut som du har spiseproblemer ja. Kontakt lege og be om hjelp!

Skrevet

okey, nå ble jeg redd. burde jeg kontakte legen så fort som mulig og er det virkelig så ille?

Gjest Daenerys
Skrevet

Ja, du spiser jo virkelig ingenting. Du trenger mye mer enn 300-400 kcal for å leve!

Skrevet

Fem knekkebrød og et par druer er noe jeg kanskje kunne spist som ett måltid, om jeg hadde spist knekkebrød.

Ta kontakt med lege eller ernæringsperson som kan hjelpe deg med en matplan, samt snakke om det :)

Skrevet

Det der er alt for lite...det er ca. 35 kalorier i et knekkebrød...du må begynne å øke dette betraktelig før du skader kroppen din(om ikke enda mer, vet ikke hvor lenge du har levd på dette)....Kjør i første omgang på med mer fett og proteiner; som kylling og nøtter og avocado...

Om du ikke klarer å øke apetitten din må du oppsøke lege...

Skrevet

hva med å prøve ernæringsdrikkene dem selger på apoteket?

ellers så er jeg helt enige med resten her! Dette er virkelig noe å ta opp med legen hvis dette er slik du pleier å spise!

Hvilken høyde/vekt har du? Hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...