AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 I dag har jeg nettopp kommet hjem fra den tiende daten vår. Vi jobbet sammen i ca 2 mnd før vi begynte å date, og nå har vi møttes 1-2 ganger i uka de siste ukene. Altså, 10 dates over en 2-3 mnds tid. Først var vi bare ute på resturang, kino, og slike ting. Så ble det hjemmedating, vi la oss i samme seng, vi kysset, tok på hverandre, han ga meg flere orgasmer med tunge og hender, men han penetrerte meg aldri med penisen.... Først så tenkte jeg ikke over det, alle trenger vel sin tid. Men etterhvert begynte jeg å ta det opp som samtaleemne, han sier bare at han ikke er klar, og vil ikke rushe ting. Jeg forstod det selvsagt, men ting ble ikke bedre.. Han ga aldri uttrykk for at han ville ha sexsex liksom, han bare fortsatte med tunge og hender. Han lar meg forresten ikke ta på seg selv nedentil heller, når jeg prøver så flytter han hendene mine og sier han ikke er klar. Jeg føler liksom vi kan snakke om det meste, jeg er ikke redd for å si noe til ham, og jeg håper ikke han er redd for å si noe til meg. Jeg er bare litt redd for at han kanskje har et potensproblem... Noen råd? Hvordan skal jeg innlede en ny samtale om dette uten å såre eller støte ham?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Eller kanskje han har veldig liten og er redd du skal bli skuffet og dumpe han (finnes vel damer som kunne gjort det:s). Min ex hadde ganske liten, han var ikke sjenert i starten, men etterhvert holdt han veldig igjen. Jeg gav aldri uttrykk for at jeg ikke var fornøyd (for det var jeg), men virket som om selvtilitten hans på det området var lav. Uti forholdet hadde vi sex en gang i mnd liksom:/ Jeg er ikke flink til kommunikasjon på sånne områder selv dessverre, men tenkte bare si hva jeg tenkte kunne være problemet. 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 1. Han har liten tiss. 2. Han har en kjønnsykdom (eller flere)
Kråkesaks Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Tråden er ryddet for spam. Kråkesaks, moderator.
Mr.Omg Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 1. Han har liten tiss. 2. Han har en kjønnsykdom (eller flere) 3. Han har dårlig selvtillit 4. Han er rett g slett ikke klar 3
Enceladus Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Kanskje han er impotent, og redd for å fortelle deg det?
Dragonfly84 Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Kanskje han prøver å være gentleman, og så blir det litt feil? 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Fint om du gir oss svaret når du får fatt på det. 1
MissStiles Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Kanskje han prøver å være gentleman, og så blir det litt feil? Det samme tenkte jeg. Eksen min tok hele tiden hensyn til hva jeg ville og når jeg var klar for å ha sex. Husker ikke hvor mange dater vi var på før det skjedde men.. Ikke på 5.date akkurat. Vi likte faktisk å bruke mer tid på å bli kjent og ikke bare hoppe til sengs med en gang. Men han var også litt sjenert på den fronten, så det var jeg som tok initativ til det første gang. Hvor gammel er han da? Kanskje ta en prat med han igjen om det.
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #11 Skrevet 9. september 2011 Her var det mange gode forslag Tror ikke han har så mye kjønnsjukdommer at han ikke tør å ligge med meg :S Tror heller ikke at den er så liten, dessuten bryr jeg meg ikke så mye om det, har virkelig fallt for fyren. Han er ikke katolikk Kanskje han er veldig gentleman, det kan hende. Han prøver å være veldig snill og gentlemanaktig ellers, det er han jo. Jeg har sagt til ham rett ut at jeg gjerne vil ha sex med samleie og det hele, men ja, som sagt, han ler det bort litt og sier "etterhvert" og sånn. Eller forklarer at han ikke vil rushe det. Han er forresten 33.
Flanør Skrevet 9. september 2011 #12 Skrevet 9. september 2011 Her var det mange gode forslag Tror ikke han har så mye kjønnsjukdommer at han ikke tør å ligge med meg :S Tror heller ikke at den er så liten, dessuten bryr jeg meg ikke så mye om det, har virkelig fallt for fyren. Han er ikke katolikk Kanskje han er veldig gentleman, det kan hende. Han prøver å være veldig snill og gentlemanaktig ellers, det er han jo. Jeg har sagt til ham rett ut at jeg gjerne vil ha sex med samleie og det hele, men ja, som sagt, han ler det bort litt og sier "etterhvert" og sånn. Eller forklarer at han ikke vil rushe det. Han er forresten 33. Er ikke det bra da? Heller det enn mas om sex? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #13 Skrevet 9. september 2011 De har jo allerede sex da, bare at han ikke vil bruke kuken sin. Og det blir jo bare teit i lengden.
straamann Skrevet 9. september 2011 #14 Skrevet 9. september 2011 I følge datingeksperter gjør jo denne mannen alt rett. Han venter og lar kvinnen sitre av spenning. Men tydeligvis er jo resultatet bare seksuell frustrasjon. Kvinner er noen kåte svin :gjeiper: 6
Flanør Skrevet 9. september 2011 #15 Skrevet 9. september 2011 De har jo allerede sex da, bare at han ikke vil bruke kuken sin. Og det blir jo bare teit i lengden. Men fyren er jo tålmodig og har sans for timing. Kjeppen kommer når kjeppen er klar. Imellomtiden har han bygget opp forventning hos dama. Kudos til ham. Men noen ganger vil du bare at rørleggeren skal komme med stakefjæren sin og røske opp i all guffa, er det slik å forstå? 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Men fyren er jo tålmodig og har sans for timing. Kjeppen kommer når kjeppen er klar. Imellomtiden har han bygget opp forventning hos dama. Kudos til ham. Men noen ganger vil du bare at rørleggeren skal komme med stakefjæren sin og røske opp i all guffa, er det slik å forstå? Dummeste jeg har hørt! Skal jeg vise frem mitt så får mannfolket vise frem sitt!
Flanør Skrevet 9. september 2011 #17 Skrevet 9. september 2011 Dummeste jeg har hørt! Skal jeg vise frem mitt så får mannfolket vise frem sitt! Du kan jo vente med å vise frem ditt? Så bygger du opp en forventning hos ham også? Win win situation. Just a thought. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #18 Skrevet 9. september 2011 Men fyren er jo tålmodig og har sans for timing. Kjeppen kommer når kjeppen er klar. Imellomtiden har han bygget opp forventning hos dama. Kudos til ham. Men noen ganger vil du bare at rørleggeren skal komme med stakefjæren sin og røske opp i all guffa, er det slik å forstå? Enkelt og greit, JA!! ts 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #19 Skrevet 9. september 2011 Du kan jo vente med å vise frem ditt? Så bygger du opp en forventning hos ham også? Win win situation. Just a thought. Litt sent for meg for det i allefall.. ts.
Flanør Skrevet 9. september 2011 #20 Skrevet 9. september 2011 Enkelt og greit, JA!! ts Kjøp en strapon til ham da vel. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå