Mrs. Morgan Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg har ikke lagt så veldig mye merke til at jeg mister no særlig hår i løpet av dagen, men når jeg først dusjer, DA er det irriterende... Masse hårstrå på hendene mine hver gang jeg drar gjennom håret med shampoo og balsam. Jeg er forsiktig. Driver ikke å drar skikkelig i håret osv. Jeg er klar over åssen man behandler håret sitt ordentlig. Og jeg grer det heller ikke når det er vått... Om jeg gjør det, er jeg ekstremt forsiktig. Tar tuppene først og mer og mer og mer til hele lengden er gredd ut før jeg tar helt på toppen. Jeg er avhenig av hårskum og tar i det når håret er mellomtørt, for så deretter føner jeg håret. Og jeg føner ALDRI tuppene. Bare hodebunnen, så det skal gi litt ekstra volum. Er AVHENIG av hårskum og litt hårføning. Ellers får jeg bad hair day hver dag. Har også begynt å bruke hårkur fra Redken. Brukt det to ganger nå. Men hva er det jeg gjør feil? Jeg tørker også forsiktig. Driver ikke å buster det skikkelig til osv. Jeg vrir håret litt inni håndkleet og bare klemmer litt liksom... Eller gnir hendene mot hverandre på håndkleet. Er det noe jeg må spise? kanskje jeg mangler en eller annen type vitamin? Har blitt så plagsomt å få hender full av hår hver gang jeg dusjer! Ikke så lett å få de AV hendene mine heller...
Tullamore Dew Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Da venninna mi bytta ut sin gamle vante shampoo og balsam med et nytt merke mistet hun mye mer hår enn vanlig. Kan det hende at det er det nye du har begynt med som gjør at du reagerer dårlig, eller? Men husk at man mister et sted mellom 100-150 hårstrå for døgnet, det kan virke ekstremt mye når man i tillegg har langt hår. Du sier du ikke mister så mye om dagene, men at det kommer i dusjen, kanskje det er da det faller ut, og ikke ellers?
Mrs. Morgan Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Da venninna mi bytta ut sin gamle vante shampoo og balsam med et nytt merke mistet hun mye mer hår enn vanlig. Kan det hende at det er det nye du har begynt med som gjør at du reagerer dårlig, eller? Men husk at man mister et sted mellom 100-150 hårstrå for døgnet, det kan virke ekstremt mye når man i tillegg har langt hår. Du sier du ikke mister så mye om dagene, men at det kommer i dusjen, kanskje det er da det faller ut, og ikke ellers? Takker for svar! Det her med at jeg mister mye hår i dusjen har pågått veldig lenge... Så tror ikke det har noe med den nye hårkuren min å gjøre. Jeg har hatt langt hår i mange år, og først nå for ca. 2 mnd siden klipte jeg det skulderkort. Det er mye friskere nå, men fortsatt mister jeg like mye hår... mer eller mindre. Kanskje jeg skal prøve å bytte shampoo og balsam...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Jeg mister hår når jeg tar i balsamen. Balsamen skal ikke i hodebunnen. Ta litt uti håret og helt ut til tuppene. At du mister mye hår kan også være tegn på jern/B12-mangel. Kan være greit å få tatt et par blodprøver for å sjekke.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg mistet masse hår og så begynte jeg med suplex b fra helsekosten, nå etter tre mnd mister jeg ingenting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå