HopelessFear Skrevet 19. september 2011 #21 Del Skrevet 19. september 2011 I år skal jeg gi sambo en advendskalender med litt humoristisk innhold. For eksempel, toalett papir og old man condom Også noen flasker med øl på advent. Har tenkt å kanskje få til en omvisning på et bryggeri, men den er jeg fortsatt usikker på. Jeg har også noen kort for blowjobs, massasje og spilletid. (Han elsker å spille på pcen, syns det er veldig kjipt at jeg maser om at han må slutte. Bare fordi jeg vil ha oppmerksomhet. Så litt fri spilletid uten mas og sjas hadde nok blitt vel mottatt.) Mulig jeg skal gi ham et par spill også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nivida Skrevet 19. september 2011 #22 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg lagde en fyrstikk-kalender til min samboer i fjor, med små kjærlighetserklæringer, flax-lodd, tyggegummi og lignende. Omtrent som denne: http://www.google.no/imgres?q=adventskalender+fyrstikkesker&um=1&hl=no&tbm=isch&tbnid=GKpwQm64hWuCOM:&imgrefurl=http://www.babyverden.no/Nettsamfunn/Forum/Rom/Innlegg/%3FtopicId%3D1279034&docid=GTi-0McIkv3zHM&itg=1&w=640&h=506&ei=J053TpbMD8fNsgbGmaiCBw&zoom=1&iact=rc&dur=530&page=2&tbnh=145&tbnw=187&start=18&ndsp=19&ved=1t:429,r:3,s:18&tx=118&ty=52&biw=1366&bih=646 Kjempesuksess! Aldri sett så mange tårer komme ut av den tøffingen før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #23 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, sånn dopapir skal jeg bestille! :D Genialt! Og kanskje sånn puppeform. hmmm Men den kondomen skjønte jeg ikkenoe av. Er jeg dum? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #24 Del Skrevet 19. september 2011 Hvorfor har jeg aldri sjekket den gavesiden på kondomeriet før? :o Min kar er jo snekker. Så denne skal han også få: http://www.kondomeriet.no/produkt/meterstokk-deilige-damer/9765981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 19. september 2011 #25 Del Skrevet 19. september 2011 Haha, sånn dopapir skal jeg bestille! :D Genialt! Og kanskje sånn puppeform. hmmm Men den kondomen skjønte jeg ikkenoe av. Er jeg dum? Nei, det er mer en privat spøk oss i mellom. Han rundet 20 i år, så jeg plager ham med at han begynner å bli gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 19. september 2011 #26 Del Skrevet 19. september 2011 Eller en strikket penis varmer, det hadde vært gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #27 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg skal bestille nå jeg. Går drastisk ned i lønn snart, så best å få gjort det meste mens jeg enda har penger Så jeg skal bestille en film, kilefjær, to typer dopapir, meterstokk og puppeform for egg! :D Så kan jeg jo finne noen gaver som ikke har med sex å gjøre også... ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #28 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg lurer på om han skal få gavekort på hudpleie en av søndagene. Han er plaget med kviser og hudormer, og likte veldig godt tyrkisk bad da vi var i Tyrkia. Hva tror dere? :D Litt dyrt er det jo, men ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #29 Del Skrevet 19. september 2011 Rubiks kube...med sudoku istedetfor farge! LURT :D Min kar kan rubiks kube, så kanskje han trenger en utfordring? ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 19. september 2011 #30 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg lurer på om han skal få gavekort på hudpleie en av søndagene. Han er plaget med kviser og hudormer, og likte veldig godt tyrkisk bad da vi var i Tyrkia. Hva tror dere? :D Litt dyrt er det jo, men ... Høres ut som en god ide! Kunne tenkt å ha med noe slikt selv, men er litt usikker på priser og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 19. september 2011 #31 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Her koster det 400 for en halvtime, og 600 for en time -da med veiledning + nakke og skuldermassasje Om han får det, så blir det nok en halvtimes... jeg er jo ikke steinrik heller:P Endret 19. september 2011 av -Turtle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 19. september 2011 Forfatter #32 Del Skrevet 19. september 2011 Her var det mange gode forslag Det blir helt klart kalender til mannen i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hipphurra Skrevet 19. september 2011 #33 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Skulle bare titte innom for å se hva ideene gikk ut på, men i løpet av et par innlegg ble det visst bestemt at samboeren får kalender i år Endret 19. september 2011 av Hipphurra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 21. september 2011 Forfatter #34 Del Skrevet 21. september 2011 Nå er de første fire gavene handlet inn. På Tax Free fant jeg sånne små flasker med sprit til 25 kr. Dersom noen andre skal ut og reise, så husk på at de bare finnes i avgangshallen. Da var visstnok ulovlig å selge i anomsthallen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2011 #35 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg er enig med mange her. Det med en litt større gave hver adventsøndag kan jo kombineres med dette: Heng opp 24 Twist, el. i taket, eller hvor det passer best. Teip fast en liten lapp på hver twist hvor det står en kompliment til mannen din eller noe slikt. Et lite tips fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 27. september 2011 #36 Del Skrevet 27. september 2011 Just wondering.... Vet mamen deres at dere lager kalender? Jeg har til nå holdt kjeft... Men lurer på om jeg skal si det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 27. september 2011 #37 Del Skrevet 27. september 2011 Mannen, skulle det stå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 27. september 2011 #38 Del Skrevet 27. september 2011 du må jo ikke si det! hvorfor skal man det? det er jo det som er gøy! og overraske han 1.desember! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2011 #39 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg går og lurer litt på om jeg skal lage en adventskalender til mannen min i år, men er usikker på om jeg klarer å finne på 24 små (og relativt billige) gaver. Det er vanskelig nok å finne på noe til jul og bursdag som det er. Men så tenker jeg at de lure KG-damene (og mennene) sikkert har noen gode idèer på lur! Hva ville (skal) dere puttet i en adventskalender til en voksen mann? Han har nettopp tatt jegerprøven og kjøpt seg hagle, så det er sikkert noen lure småting han kan trenge til det. Ellers spiller han en del dataspill og er veldig glad i å stå på langrenn. Siden han går på langrenn, så kan du jo ta en titt i smørekofferten hans, og se hvilke bokser det er lite igjen av. Typisk noe som blir tomt før resten, blå ekstra f.eks, så det kan jo være fint å supplere med. De fleste av voksene koster vel mellom 50 og 120 kr. Ellers så trenger en som er mye ute, en god kuldekrem. Imprignering til gore-tex, om han har jakt-klær i det. God sitteplate, og noe å spise av ute på tur (kan kjøpe et sett, og dele opp til flere dager). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Turtle Skrevet 27. september 2011 #40 Del Skrevet 27. september 2011 Tenkte bare det kunne være greit å forberede han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå