Gå til innhold

mekling

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om hva som skjer om en av partene ikke møter til meklingstime?

Har idag bestilt meklingstime, men veldig i tvil om barnefar dukker opp til timen. De er også felles bekjente i tvil om. så hva skjer om han velger å ikke komme. Han må jo få noen konsekvenser av det tenker jeg, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har intrykk av at bf kan gjøre det han vil når han vil, men alikevel ha en uendelig kvote med sjangser.

Ergo han kan dukke opp når det passer han uten konsekvenser.

• Liker 1
Skrevet

Helt ærlig - ingen ting!

Har vært gjennom mekling flere ganger. Selv når det var obligatorisk mekling før seperasjonen så dukket han opp når han ville. Han fikk mange sjanser, og meklingen dro derfor ut i tid.

Etter femte møtet fikk jeg meklingsattest, og da hadde han dukket opp på et av fem møter (og det to timer for sent).

Men - jeg kan aldri bruke slike ting mot ham ved en evt rettssak. For han får det ikke konsekvenser i det hele tatt.

Skrevet

men for mor. halleluja. det hadde blitt ramaskrik og store konsekvenser. Dessverre ulike forventninger til mor og far

• Liker 2
Skrevet

Dere må huske en ting, en mor har jo ansvar for barn hun, derfor ville det blitt ramaskrik hvis mor ikke møtte. Kan jo ikke ha ansvarsløse skapninger til å ta seg av barn :nei:

Skrevet

Problemet, Pinkee, er at far får tusen sjanser til å bli en omsorgsperson i livet til barnet. Mener at det bør få konsekvenser for BEGGE parter, ikke bare for mor. Far er far uansett. Jeg synes det er råttent og urettferdig at mor ofte må trippe rundt på tå, fordi ar far kan "ta" henne på nesten hva som helst. Selvsagt kommer alt an på situasjonen, men dette er nå min mening.

• Liker 2
Skrevet

Ikke for og kuppe tråden, men hva skjer hvis ikke mor dukker opp?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...