Gå til innhold

Skal du se Mumien på TV.N i kveld 21.30?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal dere se Mumien på Tv norge i kveld klokken 21.30?

Jeg tror den er både ekkel og skummel - men - hadde jo hatt litt lyst til å se den da ....... :wink: Hvis jeg tør :oops: Og så kommer jo Med hjertet på rette staden i kveld ........samtidig .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke se slike filmer. Jeg får mareritt i lange tider etterpå.

Er mye verre en datteren min. Har kanskje 1 gang i året mareritt av en film jeg så når jeg var ca. 10 år. Av alle ting en episode av detektiven Maggie (engelsk?), hun med det sorte krøllete håret, noen som husker den serien?

Skrevet

Nei, skal ikke se den. Tror den er ganske dårlig, så jeg har heller sendt mannen ut etter en video.

Skrevet

Jeg prøver :) - hehe enten tør jeg se den eller jeg tør ikke ..bare jeg slipper å drømme om det så ......pleier nemlig å drømme etter sånne filmer .. :-?

Gjest Madam Felle
Skrevet

Liker ikke slike filmer, men har to sønner som er sure fordi de ikke får se den. Må nevnes at de er 10 og 9 år gamle

Skrevet

Sett den,

og den er ikke skummel jeg lover.

:D

(og jeg er utrooolig pinglete)

Skrevet

Nei, den er ikke skummel. Ikke i det hele tatt. :blunke:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Vil det si at en 10 og 9 åring kan se den?

Skrevet
Vil det si at en 10 og 9 åring kan se den?

Åjada! Jeg har den på video et sted... Kan stikke og se hvilken aldersgrense den har..

Skrevet

ups.. hehe... anbefalt ald.gr. 15 år... Men den er ikke særlig skummel, jeg lover! *sympatiserer med gutta* :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet
ups.. hehe... anbefalt ald.gr. 15 år... Men den er ikke særlig skummel, jeg lover! *sympatiserer med gutta*  :ler:

hehehe

En vet jo aldri med aldersgrensene, for jeg mener at Ringenes Herre burde hatt 15 års aldersgrense

Skal de få se den da?

begynner å lure på om jeg forhastet meg litt :oops:

Skrevet

hehehe

En vet jo aldri med aldersgrensene, for jeg mener at Ringenes Herre burde hatt 15 års aldersgrense

Skal de få se den da?

begynner å lure på om jeg forhastet meg litt :oops:

:fy: stol på det du først bestemte deg for... :blunke: <Jeg så begynnelsen og synes den var veldig voldelig. Om den ikke er spennende så er det liksom ikke det som er poenget, det er volden man skal skjeme barna mot

Gjest Madam Felle
Skrevet

Kanskje jeg skal bøy emeg i støvet, og la dem se den :-? De har jo sett ringenes herre hmmmmmmmm ikke lett dett gitt

Skrevet

Hvis de har sett Ringenes Herre er denne bare babymat i forhold. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...