AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Jeg har lyst til å prøve å tjene litt penger på hobbyen min. Om jeg i det hele tatt får det til så ser jeg for meg at det blir snakk om småpenger som ikke engang dekker utgiftene i første omgang, og hvis jeg er heldig kan det bygge seg opp til en pen liten ekstrainntekt på sikt. Hvordan bør jeg gripe dette an? Må jeg opprette enmannsforetak eller noe sånt med engang, eller kan jeg vente og se om det faktisk er mulig å tjene noe på dette?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg lager smykker. Ikke av edle metaller, men fine er de om jeg får si det selv.
otilie Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 prøv deg først! du kan jo fks begynne på epla.no der kan du lage en egen nettbutikk, men husk at du betaler 5% av det du selger for. det står mer om det på siden. så er det bare å reklamere og reklamere og reklamere. så kan du 'utvide' etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Hver søndag er det marked på grunerløkka, du kan jo prøve å selge dem der, hvis du bor i oslo Har du forresten sett at det er mye superbillig utstyr på eBay?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå