Gå til innhold

Lokaler i Fredrikstad

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min kjære har nå vært og sett på ulike lokaler i Fredrikstad, og jeg må si at jeg syns det er litt vanskelig å velge.. Vi har sett på Grunmurene provianthus, Fortet og Elingård, og skal se på FMV sine lokaler på Kråkerøy på fredag.

Grunmurene provianthus syns vi var veldig flott, men vi blir ikke så mange (rundt 50) og lurer på om det blir for stort. I tillegg skal venninna mi gifte seg der og..

Fortet likte vi også veldig godt, men syns kanskje rommet var litt langt og smalt. Også er det jo bare ett rom, men muligheter for å ha telt ute og da..

Elingård var jo en helt annen stil, syns det var koselig, selv om det er litt slitt. Er litt usikre på hva vi syns enda.

Er det noen her som har noe å anbefale? Blir veldig glad for tips :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg og min kjære har nå vært og sett på ulike lokaler i Fredrikstad, og jeg må si at jeg syns det er litt vanskelig å velge.. Vi har sett på Grunmurene provianthus, Fortet og Elingård, og skal se på FMV sine lokaler på Kråkerøy på fredag.

Grunmurene provianthus syns vi var veldig flott, men vi blir ikke så mange (rundt 50) og lurer på om det blir for stort. I tillegg skal venninna mi gifte seg der og..

Fortet likte vi også veldig godt, men syns kanskje rommet var litt langt og smalt. Også er det jo bare ett rom, men muligheter for å ha telt ute og da..

Elingård var jo en helt annen stil, syns det var koselig, selv om det er litt slitt. Er litt usikre på hva vi syns enda.

Er det noen her som har noe å anbefale? Blir veldig glad for tips :)

Jeg har vært i bryllup i det grunnmurede provianthus. Det var et veldig flott lokale, fint pyntet med telys der "grunnfjellet" synes. Det var ca. 100 gjester i bryllupet, og vi satt på langbord. Det gjorde dessverre at selskapet ble litt "splittet", og det var også vanskelig med lyden under talene, lyden nådde rett og slett ikke bort. til begge ender. Tipper at femti er et mer passende antall for lokalet, da kan man også sitte ved småbord :)

Skrevet

Røde Kors huset.

Skrevet

Jeg har vært i bryllup i det grunnmurede provianthus. Det var et veldig flott lokale, fint pyntet med telys der "grunnfjellet" synes. Det var ca. 100 gjester i bryllupet, og vi satt på langbord. Det gjorde dessverre at selskapet ble litt "splittet", og det var også vanskelig med lyden under talene, lyden nådde rett og slett ikke bort. til begge ender. Tipper at femti er et mer passende antall for lokalet, da kan man også sitte ved småbord :)

Tusen takk for svar :) Hmm..kanskje det ikke gjør noe at vi ikke er så mange da. Syns også det er et veldig fint lokale :)

Skrevet

Vi hadde bryllupet vårt ved det grunnmurede provianthus og var superfornøyd med det. Vi var riktignok 105 gjester, men jeg tror det hadde vært en fordel å være noe færre også. Vi brukte forøvrig mange småbord, med et e-bord i midten. Mitt pluss for lokalet er uansett at det er litt annerledes og spesielt og at det gir en utrolig flott og intim atmosfære. Også pluss at det er 2 saler. Min anbefaling hvis dere velger lokale er å bruke massevis av levende lys i hele lokalet - det gir en skikkelig fin ramme og stemning...

Skrevet

Jeg har vært gjest i bryllup på det grunnmurede provianthus, og tror det vil gå fint å være færre. I og med at rommene er så smale, kan dere f.eks. stenge av en del av det rommet dere spiser i til dansegulv allerede fra begynnelsen, så sitter folk mer samlet. Da vil det ikke føles for stort, tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...