AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Når jeg epilerer er det av og til hår jeg ikke får med,spesielt stubber og oppå skinnbeinet. Noen som har samme problemet eller vet hvordan jeg fikser dette? Blir liksom aldri helt glatt,tror kansje hårene knekker av?
Honesty Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Jeg har gitt opp epilatoren. Min hårvekst er for sparsommelig, og hårene for tynne, slik at jeg bruker evigheter på å få et ikke-optimalt resultat.
Gjest Spinell Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg får heller ikke vekk alt, og min hårvekst er det stikk motsatte av Honestys.
Aranciata Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Interessant tråd, siden jeg akkurat satt og tittet på Silk-epil på nettet. Jeg har lyst til å slutte med barbering, men synes voksing blir dyrt i lengden (får det liksom ikke ordentlig til hjemme, så jeg foretrekker å gå til en salong.)
Niennas Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Leggene mine SER helt hårfrie ut, men du kjenner at det er små, lyse hår igjen når du drar hånda over leggen. Foretrekker heller å bruke mye kortere tid på å barbere leggene, da kjenner leggene så mye mykere ut etterpå, selv om jeg da kanskje må barbere dem 3 ganger i uka.
Fantomina Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Tudeluu Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Jeg får heller ikke bort alt. Eller, jeg gjør det om jeg holder på leeeeengeleeeengeleeeenge! Men jeg har bare hvite dunhår på leggene uansett, så det er ikke noe krise. Svært sjelden leggene mine er hårfrie...
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Jeg heller får ikke bort alt. Men jeg får bort så mye at leggene er myke og at jeg ikke ser ut som apekvinnen Om jeg skal noe spessielt, feks ut på byen uten strømpebukse eller noe slikt så barbere jeg i tillegg. Det beste med å epilere er at jeg slipper harde mørke stubber som er ekle og vises kjempegodt
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Jeg får heller ikke bort alt. Men hvis jeg barberer etterpå, er leggene mine helt glatte mye lengre enn hvis jeg kun epilerer/barberer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå