AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Heisann! Jeg bor i et kollektiv, og har et bittelite rom. Jeg har skittentøyet i pose inni klesskapet. Prøver å samle opp mest mulig før jeg vasker tøyet. Dette resulterer i at det ikke lukter spes godt inni skapet. Har dere noen forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet? Duft-gjenstander til å ha inni skapet el?
saltvann Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Du er nødt til å ha det i skapet? Hva med å kjøpe skittentøyskurv med hadt lokk, slik at du kan ha noe oppå? (men kanskje litt slitsomt når du skal hive ting nedi..) Du kan kjøpe såpe som du har nedi Det kan hjelpe på lukt Mulighet for å ha den liggende og ha den under senga? Eller i et hjørne? Bak døra?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Da jeg bodde på hybel hadde jeg et par store nylonposer fra Ikea under senga. Dersom du ikke har plass under, går det an med et litt penere opplegg, feks sånne sammenleggbare "rør" du får kjøpt på Ikea, Åhlens o.l.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Høres ikke noe særlig ut å ha skittentøyet i skapet. Har du ikke plass til en smal en på rommet? Mitt beste tips er å ALDRI ha vått tøy i skittentøyskurven. Heng opp alt (våte handduker, bukser som har blitt våte av regnet, fuktige truser osv) før du slenger det i kurven. Det er vått tøy som lager dårlig lukt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Min lenke Denne lukten, Powder fresh, er forresten den beste romlukten jeg har kjent. Den lukter bare rent, ikke noe dilldall. Jeg har kjøpt slike oljer og romparfymer fra merket Colony, men du kan jo prøve å kjøpe denne fra merket Yankee. Det er en slags konvolutt med luktkuler inni som du legger i skapet (uten å åpne konvolutten). De hadde ikke slik luktkonvolutt fra merket Colony. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Jeg har også skittetøyet mitt i skapet akkurat nå, og sliter aldri med lukt av det, til tross for at jeg trener MYE. men som en skrev over her, jeg henger ALLTID fuktig og vått tøy til tørk før jeg putter det i skittentøyskurven. Være seg svett treningstøy eller ting som har blitt våte via regn eller annet. Vått/småfuktig tøy i skittentøyskurv= lukt, og muligens jordslag på klærne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå