Gå til innhold

Forslag til hva jeg og min nye kjæreste kan gjøre på hytta?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått meg ny kjæreste, og vi skal på hytta i helga. Det er vår første hyttetur, og hytta er ikke langt fra byen. Vi ser hverandre sjeldent, så jeg har lyst at helga skal være minneverdig. Tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest grønnfi

Stikk innom bokhandelen og kjøp med spill -mini utgaver koster rundt hundrelappen.

Våg å være barnslig.

Om dere er ekte byfolk, kjøp med en soppbok evt en bok om fjæra og oppdag hva som vokser rundt i naturen.

God enkel mat -biff og gryterett.

Og masse sex :yvonne:

Det er oppskriften på en fantastisk hyttehelg.

Kos dere :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Consensio

:klo:

Kommer jo an på hva dere har lyst til å gjøre det.

Når vi er på hytta (gjerne i en uke eller to), så fisker vi, bader, tar en kanotur, reparerer noe som skulle vært reparert for lenge siden, klipper gresset, lager middag, frokost og lunch, sløver på sofaen, har sex, drar på bilturer, spiller spill osv osv

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere er ekte byfolk, kjøp med en soppbok evt en bok om fjæra og oppdag hva som vokser rundt i naturen.

Men hvis dere faktisk ikke kan noe om sopp, for all del: IKKE plukk og spis sopp, selv om dere har en soppbok. Litt off topic, men måtte slenge det med ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor ligger hytta? På høyfjellet? I skogen? Ved vann/sjøen? Innlagt strøm og vann?

Gå på tur! Ha med en bok om flora/dyr/fugler/insekter. Ta bilder. Rotur/kanotur/kajakktur er også veldig hyggelig. Husk riktig tøy. Det kan være gøy å gå på tur i regnvær så lenge man ikke blir våt, og følelsen man får når man kommer tilbake til hytta er veldig god.

Stå gjerne opp tidlig og sett dere på verandaen og nyt stillheten og den friske lufta i morgentåka. Er det et utsiktspunkt i nærheten kan dere gå dit i morgendisen før sola kommer. Nyt at dere er helt alene, og hold hender mens sola kikker fram.

Ta med diverse spill og spørrebøker + en kortstokk. Ingenting er som spill og spørrebøker på hyttetur. Ta også med et puslespill på minst 1000 brikker.

Lag god middag av gode råvarer og spis med levende lys til.

Helt til slutt: Det viktigste er at dere finner noe som passer dere.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og mannen min var nyforelsket og dro på hyttetur, så forlot vi vel omtrent ikke soverommet..eller vi flyttet oss til en skinnfell foran peisen etterhvert;-)Kan ikke huske at vi åt eller spilte eller noe. Vi drakk sikkert litt vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg og mannen min var nyforelsket og dro på hyttetur, så forlot vi vel omtrent ikke soverommet..eller vi flyttet oss til en skinnfell foran peisen etterhvert;-)Kan ikke huske at vi åt eller spilte eller noe. Vi drakk sikkert litt vin.

Og hvor er forslagene du ville gi til TS om hva de kan gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå på turer

Bade naken i høstkulda

Lage bål og grille (bakt potet, grillspyd, server med kokt ris og salat)

Husker når jeg og kjæresten var på hytta, vi gikk turer, lånte båt hos naboen, fisket, spilte kort og yatzy, drakk vin, dekket på til frokostbord og kveldmaten, leste bøker, løste kryssord sammen, pratet, koset og tok det meste på sparket.

Men siden det er en miniferie er maten viktig, dekk på og kok egg til frokost eller hva dere har lyst på, dekk på til kveldsmaten, spis ute hvis det er godt vær, ta en biltur til et serveringsted med lokale retter, dra til en bondegård og kjøp egenprodusert mat.

Å plukke sopp anbefales ikke for nybegynnere i forelskelsens rus.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel heller et tips til TS om at de ikke trenger å stresse så mye med ting de skal gjøre. Nyt heller hverandre, og da trenger man ikke nødvendigiv noe program. Men selvsagt er det greit å ha noe i bakhånd...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, dette er et skudd i blinde, men jeg troooooor vedkommende kanskje foreslår at TS og kjæresten kan bruke mye tid på å ha sex med hverandre... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å plukke sopp anbefales ikke for nybegynnere i forelskelsens rus.

Sant det, en god fleinsopptripp er bedre for etablerte par som vil piffe opp forholdet. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnfi

Men hvis dere faktisk ikke kan noe om sopp, for all del: IKKE plukk og spis sopp, selv om dere har en soppbok. Litt off topic, men måtte slenge det med ;)

Fanken, jeg som hadde håpet på at de kunne teste ut ukjente sopper :lur:

Tenk så gøy den turen kunne blitt for dem :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex, sex og atter sex!

Jeg hadde sikkert blitt skuffet, hvis en ny kjæreste forventet at jeg skulle gjøre annet med ham en helg alene på hytta enn å ligge i sengen og kanskje tusle ut en liten tur for å få frisk luft/hente vann/gå i dampbad.

Av de minneverdige første helger for mannen og mig er ikke de gåturer vi hadde og alle de bær vi plukket det vi husker nå, nei det vi husker er hvor hvor såre vi ble av all den sexen vi hadde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi gikk lange turer i sommer da vi var på hytta. Har hytte langt til fjells uten hverken vann eller vanlig strøm (men solcelle). Ikke tv, så det ble mye spilling av brettspill, lange samtaler og kos.

Dere kan ta en madrass foran peisen. Det er nok veldig romantisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bål/grilling

Gåturer. Sjekk kart først om dere ikke er kjent i området

Kortspill

Andre spill. Rummikub f.eks.

Sitte ute under samme pledd og se på at sola går ned.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...