Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skoleoppgave, og må svare på dette spørsmålet:

Gi en oversikt over hvilke interessenter og interessegrupper som berører arbeiderpartiet.

Takk på forhånd :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå på siden demmes.

Har vært på siden, men fant ikke noe...

Skrevet

arbeiderpariet er sosialister - de vil gjerne dele verdien i samfunnet selv om de egentlig ikke har så mye å bidra med selv. Ingen får lov til å være rik, det straffes med høyere skatt. De vil også at folk skal være mest mulig lik, noe som innebærer at de vil styre mest mulig over bestemmelser som folk egentlig burde få ta selv.

Skrevet

Har vært på siden, men fant ikke noe...

Da kan du ikke ha letet i det heletatt.

Skrevet

Oi, hvis du ikke klarer å finne ut av dette så er du inkompetent i "internett" altså.

Skrevet

Oi, hvis du ikke klarer å finne ut av dette så er du inkompetent i "internett" altså.

Okey, litt av en tragisk påstand! Er kanskje fordi jeg ikke gidder å bruke tida mi på å lete.. Get a life, tapern.

Skrevet

arbeiderpariet er sosialister - de vil gjerne dele verdien i samfunnet selv om de egentlig ikke har så mye å bidra med selv. Ingen får lov til å være rik, det straffes med høyere skatt. De vil også at folk skal være mest mulig lik, noe som innebærer at de vil styre mest mulig over bestemmelser som folk egentlig burde få ta selv.

Det er ikke jeg som har valgt ap fordi jeg skal stemme på de osv. Er bare en skoleoppgave, og jeg måtte ta ap.. ;)

Skrevet

Okey, litt av en tragisk påstand! Er kanskje fordi jeg ikke gidder å bruke tida mi på å lete.. Get a life, tapern.

Om du ber om hjelp så oppfør deg ordentlig.

Skrevet

De er ikke sosialister. De er sosialdemokrater.

Til TS: skole innebærer å gidde.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...