Mann 40 Skrevet 1. desember 2003 #21 Skrevet 1. desember 2003 Har aldri målt i milliliter og sånn ' date=' men husker en gang at jeg telte (for moro skyld) 15 "støt".. Men da var det vel ca 5 dager siden sist og da er man jo gjerne også ekstra kåt.. En annen gang traff jeg meg selv i ansiktet. Så sikkert utrolig glupt ut.. :-? Men så vidt jeg veit var det ingen som så på.[/quote'] 15 støt har jeg aldri vært i nærheten av, men i yngre dager (nå forfaller det meste i høyt tempo) sprutet jeg alttid over og forbi ansiktet når jeg lå på ryggen.
Gjest Anonymous Skrevet 1. desember 2003 #22 Skrevet 1. desember 2003 Fikk det i eget øye en gang.....ikke bra :oops:
Bø Skrevet 2. desember 2003 #23 Skrevet 2. desember 2003 Å ta seg en stille Anders betyr å ta seg en runk, ja. Enhver med et visst dannelsesnivå kjenner uttrykket. Prøver du liksom å være frekk nå? Du vet da at jeg har masse dannelse.
Gjest Anonymous Skrevet 2. desember 2003 #24 Skrevet 2. desember 2003 Nei, her sier jeg som tuji: Cirka 1000
Suzy Skrevet 2. desember 2003 #25 Skrevet 2. desember 2003 Nei, her sier jeg som tuji: Cirka 1000 Skrytepave
Gjest Anonymous Skrevet 4. desember 2003 #26 Skrevet 4. desember 2003 Etter å ha vært tilstede ved en såkalt "fellesrunk" når jeg var ung(og dum?), kan jeg skrive under på at det var store forskjeller både i trykk, mengde og konsistens på det som sprutet der.... En noe beskjemmet mann :oops:
Mette Skrevet 4. desember 2003 #27 Skrevet 4. desember 2003 Tråden er ryddet, hold dere til temaet. Remyline Moderator
Noorgie Skrevet 4. desember 2003 #28 Skrevet 4. desember 2003 Og en stille Anton er en lydløs fis med masse vitaminer i...
Gjest India Gyllenhaal Skrevet 4. desember 2003 #29 Skrevet 4. desember 2003 Og en stille Anton er en lydløs fis med masse vitaminer i... Også kalt "dødelig smyger".
Gjest Anonymous Skrevet 7. desember 2003 #31 Skrevet 7. desember 2003 Etter å ha vært tilstede ved en såkalt "fellesrunk" når jeg var ung(og dum?), kan jeg skrive under på at det var store forskjeller både i trykk, mengde og konsistens på det som sprutet der.... En noe beskjemmet mann :oops: Hei Trodde det virkelig bare var en myte at menn drev med sånt :o Hvordan foregår det egentlig? Sitter dere og runker og titter på hverandre da? Litt sjokkert jeg......
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå