Gjest Snowflake Skrevet 29. november 2003 #1 Del Skrevet 29. november 2003 Har aldri tenkt over dette så mye før, men av en eller annen grunn kom mannen min inn på temaet mens vi så på en sexfilm. "Syns du jeg spruter nok," spurte han. Greide ikke å svare noe særlig, og satser på at jeg ikke såret ham. Hvor mye han spruter, har jeg ærlig talt ikke lagt merke til. Merker bare at det blir noe skikkelig kliss etterpå, enten han har gjort det inni eller utenpå. Selvsagt har jeg erfaringer med noen andre også fra tidligere tider. Men jeg har ikke lagt merke til noen forskjell i sprutinga. Er det det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. november 2003 #2 Del Skrevet 29. november 2003 Av og til masse (lenge siden sist) Av og til langt (kjempe kåt) Av og til lite (bare må ha det) Alt ettersom.... hvis du skjønner meg her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. november 2003 #3 Del Skrevet 29. november 2003 hehe...interessant! Please fortsett 'Gjester'! *Anis løper ut på kjøkkenet, henter en rusbrus og setter seg i godstolen og lar seg underholde.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. november 2003 #4 Del Skrevet 29. november 2003 Har du en rusbrus til meg også ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. november 2003 #5 Del Skrevet 29. november 2003 Mener å ha lest at det er ca 1-2 spisesskjeer, så det med å "sprute noen full" er en fantasi noen har funnet på.. Tror nok gutter er mer opptatt av mengden enn jenter. For meg har det ihvertfall ingenitng å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. november 2003 #6 Del Skrevet 29. november 2003 Her har du en Hilde! *switschhh!* Det er sannlig interessant å se at mengden på sperm er av betydning for mannens seksualbilde. Hmm... *Skål* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 29. november 2003 #7 Del Skrevet 29. november 2003 Det må ha noe med urmannen å gjøre det der med selvbildet, Anafugia. Dess mer sperm - dess flere sædceller - dess større sjanse for å befrukte egget. Jeg gjentar eggET. Man trenger altså egentlig bare en enste liten sædcelle for å kunne befrukte. *Søker patent på et middel som kan føre til en sædcelle per tømming* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 29. november 2003 #8 Del Skrevet 29. november 2003 slipper klisset! *raap* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. november 2003 #9 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg spruter i et litersmål. Har samlet opp 8 dl på 2 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #10 Del Skrevet 30. november 2003 Jeg spruter i et litersmål. Har samlet opp 8 dl på 2 dager. :o :o Det har blitt noen "Stille Anders" på deg i helga, skjønner jeg! :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #11 Del Skrevet 30. november 2003 Han spruter til han er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomas Skrevet 30. november 2003 #12 Del Skrevet 30. november 2003 Hvis det er en dag eller to siden sist er det vanligvis tre "støt" og en liten dråpe til slutt. Hvis det er runde nummer fire den dagen er det kanske bare en dråpe eller to. Her snakker vi selvsagt håndarbeide... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 30. november 2003 #13 Del Skrevet 30. november 2003 Jo mere opphisset og kåte dere klarer å få oss, jo mer og hardere spruter vi... Så enkelt er det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bø Skrevet 30. november 2003 #14 Del Skrevet 30. november 2003 Det har blitt noen "Stille Anders" på deg i helga, skjønner jeg! Jøss! Er det et annet uttrykk for å runke??? Det har jeg aldri hørt før! Men genialt var det. Eller er det ditt private uttrykk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 30. november 2003 #15 Del Skrevet 30. november 2003 Jo mere opphisset og kåte dere klarer å få oss, jo mer og hardere spruter vi... Så enkelt er det Ja den var god seksuallæren er helt på topp forstår jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barbie Skrevet 30. november 2003 #16 Del Skrevet 30. november 2003 Jøss! Er det et annet uttrykk for å runke??? Det har jeg aldri hørt før! Men genialt var det. Eller er det ditt private uttrykk? "Stille Anders" er et uttrykk vi bruker her på min kant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 30. november 2003 #17 Del Skrevet 30. november 2003 Å ta seg en stille Anders betyr å ta seg en runk, ja. Enhver med et visst dannelsesnivå kjenner uttrykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tobias Skrevet 1. desember 2003 #18 Del Skrevet 1. desember 2003 Synes forresten å huske at gjennomsnittet er omtrent 2-4 ml. Nå er jo ikke alltid mengden det viktigste da, men at det spruter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gutt22 Skrevet 1. desember 2003 #19 Del Skrevet 1. desember 2003 Har aldri målt i milliliter og sånn , men husker en gang at jeg telte (for moro skyld) 15 "støt".. Men da var det vel ca 5 dager siden sist og da er man jo gjerne også ekstra kåt.. En annen gang traff jeg meg selv i ansiktet. Så sikkert utrolig glupt ut.. :-? Men så vidt jeg veit var det ingen som så på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joanna Skrevet 1. desember 2003 #20 Del Skrevet 1. desember 2003 En annen gang traff jeg meg selv i ansiktet. Så sikkert utrolig glupt ut.. :-? Men så vidt jeg veit var det ingen som så på. Det skulle jeg gjerne sett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå