Gå til innhold

Hvor mye spruter en mann?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Snowflake

Har aldri tenkt over dette så mye før, men av en eller annen grunn kom mannen min inn på temaet mens vi så på en sexfilm. "Syns du jeg spruter nok," spurte han. Greide ikke å svare noe særlig, og satser på at jeg ikke såret ham.

Hvor mye han spruter, har jeg ærlig talt ikke lagt merke til. Merker bare at det blir noe skikkelig kliss etterpå, enten han har gjort det inni eller utenpå. :ler:

Selvsagt har jeg erfaringer med noen andre også fra tidligere tider. Men jeg har ikke lagt merke til noen forskjell i sprutinga. Er det det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Av og til masse (lenge siden sist)

Av og til langt (kjempe kåt)

Av og til lite (bare må ha det)

Alt ettersom.... hvis du skjønner meg her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...interessant! Please fortsett 'Gjester'!

*Anis løper ut på kjøkkenet, henter en rusbrus og setter seg i godstolen og lar seg underholde.*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest at det er ca 1-2 spisesskjeer, så det med å "sprute noen full" er en fantasi noen har funnet på..

Tror nok gutter er mer opptatt av mengden enn jenter. For meg har det ihvertfall ingenitng å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du en Hilde!

*switschhh!*

Det er sannlig interessant å se at mengden på sperm er av betydning for mannens seksualbilde. Hmm...

*Skål*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hilde K S

Det må ha noe med urmannen å gjøre det der med selvbildet, Anafugia.

Dess mer sperm - dess flere sædceller - dess større sjanse for å befrukte egget. Jeg gjentar eggET. Man trenger altså egentlig bare en enste liten sædcelle for å kunne befrukte.

*Søker patent på et middel som kan føre til en sædcelle per tømming*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spruter i et litersmål.

Har samlet opp 8 dl på 2 dager.

:o :o

Det har blitt noen "Stille Anders" på deg i helga, skjønner jeg! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er en dag eller to siden sist er det vanligvis tre "støt" og en liten dråpe til slutt. Hvis det er runde nummer fire den dagen er det kanske bare en dråpe eller to. Her snakker vi selvsagt håndarbeide...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har blitt noen "Stille Anders" på deg i helga, skjønner jeg!

Jøss! Er det et annet uttrykk for å runke??? Det har jeg aldri hørt før! Men genialt var det. Eller er det ditt private uttrykk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle
Jo mere opphisset og kåte dere klarer å få oss, jo mer og hardere spruter vi...  

Så enkelt er det  :kul:

:hoho: Ja den var god :hoho: seksuallæren er helt på topp forstår jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Er det et annet uttrykk for å runke??? Det har jeg aldri hørt før! Men genialt var det. Eller er det ditt private uttrykk?

:hoho: "Stille Anders" er et uttrykk vi bruker her på min kant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes forresten å huske at gjennomsnittet er omtrent 2-4 ml. Nå er jo ikke alltid mengden det viktigste da, men at det spruter! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri målt i milliliter og sånn :ler: , men husker en gang at jeg telte (for moro skyld) 15 "støt".. Men da var det vel ca 5 dager siden sist og da er man jo gjerne også ekstra kåt.. En annen gang traff jeg meg selv i ansiktet. Så sikkert utrolig glupt ut.. :-? Men så vidt jeg veit var det ingen som så på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen gang traff jeg meg selv i ansiktet. Så sikkert utrolig glupt ut.. :-? Men så vidt jeg veit var det ingen som så på.

:hoho: Det skulle jeg gjerne sett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...