jeg skal ha barn Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 (endret) Hei alle sammen jeg har hatt to runder med enkel pergo på rad. jeg fikk eggløsing begge ganger, men ble ikke gravid og TR har kommet, jeg tenket å ta pause i den her måned. Hva synes dere er det er farlig å ta tre runder på rad eller om det er lurt å ta en måneds pause. Jeg har lest pergo har virkning i to måneder er det sant? Er det noen som har erfaring??' hilsen baby syk :kgbaby: Endret 8. september 2011 av jeg skal ha barn
Athene Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 puse måned Dette må du avtale med gynekologen. Det å gå på pergo krever løpende oppfølging, justeringer, og ultralyd. Og du får beskjed fra gynekologen om hvor mange kurer du skal ha og når du skal ha pause. Mange anbefaler pause annenhver måned. Selv har jeg gått på syv kurer på rad. Mange, men ikke alle, får en bonusrunde med eggløsning i pausemåneden. Faren med å gå på pergo sammenhengende er at livmorslimhinnen blir svekket av pergo, noe som gjør det vanskeligere å bli gravid.
jeg skal ha barn Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 hahhahahahah jeg er på skolen nå , så det er ikke rart at jeg skrev litt u kontrolert etter fysikk timen
jeg skal ha barn Skrevet 8. september 2011 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2011 ok takk gynekologen min er i Danmark det var privat... :gjeiper: jeg kunne ikke vente, det er alt for lang vente tid i norge, venter fortsatt å få time her........ Da er det kanskje greit at jeg tar en pause måned så tar jeg pergo neste måned. jeg skal på ultralyd den 15. jeg synes det er lurt.. jeg må sjekke om jeg har noen cyster eller......... kjønner ikke noen av oss må plages så mye med å bli gravid.
Gjest Marmot Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg hadde også to runder med Pergo på rappen en gang, og resultatet ble kluss med syklusene i et halvt år fremover. De ble plutselig 60-70 dager lange og helt uten eggløsning. Blødde i tillegg i neste tre uker to ganger. Etter et halvt år tok jeg en runde til med Pergo, fikk da eggløsning igjen, og hadde pause mnd. etterpå. Det var da jeg ble gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå