Gå til innhold

Onanere i public ?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har lenge hatt en fantasi som jeg omsider har prøvd ut. Jeg har en liten klitoris vibrator av butterfly typen. Jeg har brukt den ute for første gang i en park i sommer måtte lene meg inn til et tre. Prøvde på nytt på en benk ute for noen uker siden, men avbrøt seansen fordi det ble litt folksomt. Er jeg syk, eller er det andre som har fantasert eller prøvd det samme?

Videoannonse
Annonse
Gjest Bjørn82
Skrevet

Det er rart å lese akkurat dette. Jeg så faktisk en kvinne som tilfredsstilte seg selv i offentligheten i sommer. Det var vanskelig å ta oppmerksomheten fra henne, og for min del satte jeg på en måte pris på at hun tilfredsstilte seg selv på en sånn måte at det var mulig for hvem som helst å oppfatte og følge med på det.

Nå skal det sies at kvinnen ikke kunne oppfatte at hun hadde min oppmerksomhet i forbindelse med seansen, men det var opphissende å ta del i det på en sånn måte.

Skrevet

Høres litt morosmt ut, men vær litt forsiktig slik at du ikke bli tatt. Noen kan bli veldig sinte om de oppdager deg, samtidig er jeg ikke helt sikker på om det er lovlig.

Til slutt om noen setter seg på benken ved siden av deg, så skru av vibratoren. :fnise: :fnise: :fnise: :fnise: :fnise:

Skrevet

Jeg kunne tenkt meg å prøve dette, hadde vært digg å sprute mannemelken min ute i det fri.

Skrevet

Jeg har lenge hatt en fantasi som jeg omsider har prøvd ut. Jeg har en liten klitoris vibrator av butterfly typen. Jeg har brukt den ute for første gang i en park i sommer måtte lene meg inn til et tre. Prøvde på nytt på en benk ute for noen uker siden, men avbrøt seansen fordi det ble litt folksomt. Er jeg syk, eller er det andre som har fantasert eller prøvd det samme?

Vil det ikke bule ut i buksa når du har den på deg?

Skrevet

Vil det ikke bule ut i buksa når du har den på deg?

Jeg bruker en ekstra lang genser som går nedenfor rumpa, det må jeg for jeg bruker en dongeri med stretch slik at den sitter skikkelig. :)

Skrevet

Litt nysgjerrig, hvorfor gjør du (og andre) dette? Er det sjansen for å bli oppdaget som er spennende? :sjenert:

Skrevet

Kan godt skjønne at dette er pirrende, men det kan bli dyrt om det blir oppdaget av feil folk. :gjeiper:

Skrevet

Jeg tipper det buler godt på buksa til TS, for di "hun" er en mann som forsøker å narre damer her inne til å innrømme at de blir pirret av tanken

• Liker 2
Skrevet

Jeg tipper det buler godt på buksa til TS, for di "hun" er en mann som forsøker å narre damer her inne til å innrømme at de blir pirret av tanken

Hvorfor det? Jeg er jente. Jeg blir definitivt tent av tanken. Det ville vært svineflaut, oh yes, men jeg tenner på det også, jeg. En hemmelig leke inni meg, gjerne med fjernkontrollen trygt plassert hos min eier, på vandring rundt i byen. Kanskje møte på kjente. Handle i butikker. Uten å ane når leken slås på/intensiveres. Big turn on.

• Liker 4
Skrevet

Er nok ikke det :)

Jeg egentlig ute etter å høre om jeg er spesiel eller om det kanskje ikke er så uvanlig.

Skrevet

Kan godt skjønne at dette er pirrende, men det kan bli dyrt om det blir oppdaget av feil folk. :gjeiper:

Skjønner ikke hvorfor det skal bli dyrt, tviler på at dette er forbudt.

Gjest Consensio
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal bli dyrt, tviler på at dette er forbudt.

Dersom man helt opplagt får orgasmer, så kan dette virke støtende for andre, og da kan det nok komme en fin, liten bot i verste fall. I beste fall så får man beskjed om å fjerne seg fra stedet.

Skrevet

Å onanere offentlig blir helt sikkert rammet av en eller annen paragraf, om ikke flere. Kan aldri tenke meg å gjøre det selv. Det er big time looser og tragisk turn off, med noen små unntak for hvor det gjøres og av hvem. Selv er jeg max hetero, så dere kan vel tenke dere selv hvem som ikke bør gjøre dette etter min mening. :popcorn:

Skrevet

Å gjøre det utendørs er jo bare deilig. Men for min del ikke slik offentlig, eller slik at det går folk rundt meg.

Å sole seg skjermet for innsyn å kose litt er noe jeg tenner på. Eller en plass hvor det lite trolig noen kommer over meg.

Det er jo så deilig å kjenne solen på hele kroppen, å føle luften stryke over seg. Savner sommeren alt. :duskedame:

Skrevet

Hadde en fyr som jeg ikke hadde invitert til å onanere foran meg begynt å runke og dra kuk, så hadde jeg begynt å kaste stein på ham. :kjefte:

Skrevet

Hadde en fyr som jeg ikke hadde invitert til å onanere foran meg begynt å runke og dra kuk, så hadde jeg begynt å kaste stein på ham. :kjefte:

Selv om han var over 1.90?

Skrevet

Hadde en mann på en benk i parken, eller på bussen gjort det, ville jeg ikke sett på det som noe serlig fint.

Men hadde jeg kommet over en som trodde han var allene, ville det vært pirrende. :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Men hadde jeg kommet over en som trodde han var allene, ville det vært pirrende. :popcorn:

Det tror jeg ca. hver gang. Sånn bortsett fra når jeg er i parken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...