Gjest Gjest Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 jeg tenner på dammer og menn. jeg tenner ikke på maskuline menn eller feminine menn det same gjeller damer. men jeg tenner på den mannen den dama. på det så er det et ord før bisexuel vet du hva det er. er det noen som kjener seg i gjenn
Burn Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Trenger du sette noe ord på det da? Vær den du er. Så lenge du vet hva du liker, og hva du ikke liker, ser jeg ingen grunn til å måtte navngi preferansene dine. Dersom det er det du er ute etter, vil det først og fremst være pga. andre, slik at de skal kunne oppfatte deg utifra stempelet. 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Trenger du sette noe ord på det da? Vær den du er. Så lenge du vet hva du liker, og hva du ikke liker, ser jeg ingen grunn til å måtte navngi preferansene dine. Dersom det er det du er ute etter, vil det først og fremst være pga. andre, slik at de skal kunne oppfatte deg utifra stempelet. jeg har funnet trygghet i "båsen" min. selv om jeg ikke bare kaller meg lesbisk, men åpen lesbisk/bifil muligens. når jeg kom ut av skapet var det ordet lesbisk(å derfor visshet om at jeg ikke var alene om ordet/båsen) som i det hele tatt gjorde at jeg turte å stå fram. jeg blir mo i knærne å får pustebesvær av jhonny depp, ellers kun kvinner, men er åpen for at jeg en gang i fremtiden kan bli tiltrukket av en mann fra virklighetn også.
TheGhostGirl Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Er du bifil, så vær stolt av det. Er du homofil, ikke noe å være mindre stolt av, er du hetrofil, kan du være stolt av det. Vær stolt av deg selv uansett hvilken bås du føler du hører hjemme i Da får du det best med deg selv tenker jeg Jeg er bifil, og stolt av det :D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå