Gå til innhold

Trenger hjelp til printing av powerpoint-presentasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje et dumt spørsmål, men har prøvd å printe ut en powerpointpresentasjon som notat til forelsninger på skola, men da kommer det ut ett og ett bilde, (slik vi ser på forelesning), altså lite skrift på hvert ark.

Når vi innimellom får utlevert notater fra en slik presentasjon, er det ofte flere bilder/firkanter fra powerpointpresentasjonen på hvert ark, (ellers blir det jo maaaange ark).

Noen som vet hvordan jeg selv kan printe ut en slik presentasjon der jeg får flere bilder på hvert A4-ark? :)

Sorry for den dårlige forklaringa, håper noen skjønner hva jeg mener... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har jeg ikke power point fremfor meg slik at jeg kan forklare steg for steg. Når du velger skriv ut, vil du få opp endel alternativer, bl.a. om hvor mange kopier, hvilken printer du skal bruke osv. Ett av disse alternativene du finner på denne siden, kan gjøre så du kan velge mellom hvor mange "ark" som skal være på hver side, om du f.eks vil ha 6 stk, eller 3 stk med linjer. Tror det kalles støtteark :)

Håper du finner fram :)

Skrevet

Nå har jeg ikke power point fremfor meg slik at jeg kan forklare steg for steg. Når du velger skriv ut, vil du få opp endel alternativer, bl.a. om hvor mange kopier, hvilken printer du skal bruke osv. Ett av disse alternativene du finner på denne siden, kan gjøre så du kan velge mellom hvor mange "ark" som skal være på hver side, om du f.eks vil ha 6 stk, eller 3 stk med linjer. Tror det kalles støtteark :)

Håper du finner fram :)

Tusen takk for svar! Sparer en del papir nå, ja..

Fikk det til etter bittelitt knoting :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...