Gå til innhold

Hvordan ta seg bra ut ved gutter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er en jente, 1,61 cm høy, 55kg, blå øyne, lyst hår, helt perfekt kropp, 75c i bh, ganske så jålete.. Jeg føler meg liksom litt gutte-jente, det liker jeg virkelig ikke! Om dagene ser jeg på jenter som er tynnere enn meg, lettere, penere, og bedre kles stil. Jeg sitter på nettet og leter etter pene outfits, det føles såå teit! Det verste av alt er at jeg liker viiirkelig en gutt... Vi ser på hverandre stortsjett heletiden, han flørter også en del med meg! Men jeg er høyere og jaa, feitere enn han, så jeg føler meg såå dum, rar og ekkel. Jeg kjenner jeg nesten sprenges. Jeg er heller ikke noen god flørter, er bare god til og "beføle" :

¤Hva skal jeg ha på meg, på hverdagene?

¤Hvordan skal håret mitt se ut?

¤Hvordan skal jeg oppføre meg ved gutter?

¤Hvordan blir jeg mere tiltrekkende?

Svar fort!

-Frida-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sier du har perfekt kropp, men er feitere enn han?

-Kle deg som du føler for, sånn at du selv synes du ser bra ut.

-Who gives a shit? Gjør så du synes det er fint

-Vær deg selv? Du skal jo ikke akkurat spille skuespill bare fordi gutter er der.

-Be til gud om et mirakel? (Eller bare si til deg selv at du er fin, fordi alle er forskjellige...)

Om du sier du er feit, ut og løp og legg fra deg sjokoladen du sitter med i hånda nå.

• Liker 4
Skrevet

¤Hva skal jeg ha på meg, på hverdagene?

Gå med det du føler deg komfortabel i. Jeg vil tro de fleste gutter liker jenter som er seg selv og ikke prøver å kle seg om til en annen en de er..:) Jeans og en enkel t-skjorte er jo et enkelt og allsidig antrekk..:)

¤Hvordan skal håret mitt se ut?

Foreslår at du går til en frisør for å få litt stylingtips.. :)

¤Hvordan skal jeg oppføre meg ved gutter?

¤Hvordan blir jeg mere tiltrekkende?

Er vanskelig å fortelle hvordan du skal oppføre deg sammen med gutter.. eneste jeg kan si er at du bør være deg selv! rett og slett :sjenert: Gutter er forskjellige på samme måte som oss jenter, og har forskjellig smak.

Lykke til:)

Skrevet

Hvordan i helvete kan lille du være høyere enn en gutt? en så kort gutt har jeg aldri sett. Klart er du tykkere enn han. Damer er feitere enn menn, er bare sånn det er. Betyr ikke at du er verken sterkere eller tyngere. Så overse det. Slanke menn har nesten ikke fett på kroppen. Slanke kvinner har et betydelig lag med fett på kroppen. Derfor blir dere breiere.

Skrevet

Hvordan i helvete kan lille du være høyere enn en gutt? en så kort gutt har jeg aldri sett. Klart er du tykkere enn han. Damer er feitere enn menn, er bare sånn det er. Betyr ikke at du er verken sterkere eller tyngere. Så overse det. Slanke menn har nesten ikke fett på kroppen. Slanke kvinner har et betydelig lag med fett på kroppen. Derfor blir dere breiere.

hørt om dverger? :filer:

Skrevet

Du sier du har perfekt kropp, men er feitere enn han?

-Kle deg som du føler for, sånn at du selv synes du ser bra ut.

-Who gives a shit? Gjør så du synes det er fint

-Vær deg selv? Du skal jo ikke akkurat spille skuespill bare fordi gutter er der.

-Be til gud om et mirakel? (Eller bare si til deg selv at du er fin, fordi alle er forskjellige...)

Om du sier du er feit, ut og løp og legg fra deg sjokoladen du sitter med i hånda nå.

Gutt92. Uff. Hvis en mann og kvinne er like lange og de begge er normalvektige vil dama være "feitere" enn han av den enkle grunnen at kvinner har naturlig mye høyere fettprosent enn menn.

Men uansett er du inne på noe. Kvinner spiser mye sjokolade og snop og er mindre idrettslige aktive enn menn, hvertfall i ungdommen og ung voksenalder. Er langt vanligere å se jentene i godterihyllene enn guttene, faktisk. Lov å legge vekk sjokoladen ja.

• Liker 1
Skrevet

hørt om dverger? :filer:

Jo, men har tydligvis aldri sett en. Men han er heldig da at hun ikke bryr seg om det. Jeg på mine 1.89 var ikke lang nok for ei dame på rundt 1.70. folk er forskjellige må jeg si.

• Liker 1
Skrevet

What, du sier du har perfekt kropp, men ser hele tiden jenter med penere og tynnere!?

Dessuten høres du veldig ung og usikker ut, ikke heng deg opp i alle detaljene, men vær deg selv.

Jeg syns du skal fortsette med å se på outfits, det er super inspirasjon. Jeg gjør også det!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...