AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Du kan løpe eller hufse, frivillig. (løp er raskest) (Elghufs; ment for å immitere elgens gange og klassisk diagonalgang i langrenn.) Intensitet ca. 4 etter Olympiatoppens skala. (selvfølgelig valgfritt;)) oppvarming starter kl 18:00 fra heftyebautaen Dragene går opp Korketrekkeren. Mot slutten legges det inn litt spensttrening. Økten varer i overkant av 1t 30 min. Hvis det frister heller lite med intervaller, bli med på lørdag i stedet; 1t 20 min rolig jogg, utgangspunkt for turen; ubestemt. Kanskje Sognsvann hadde vært bra? Forslag? Send en pm om du er med. :gjeiper: ...:::Mosjonert 20-åring:::...
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Selvsagt er alle velkommen uansett form. Bare å tilpasse sitt eget tempo. Stavhøyde for elghufs: Når du lar armene henge rett ned, bøyer du albuleddet 90 grader. Der du holder hendene nå, er en grei høyde for staver. Det er dog av forsvinnende liten betydning.
PoisonIwy Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Kunne tenkt meg å bli med, men jobber senvakt begge dager. Dog litt usikker på om jeg holder ut så lenge
AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Kunne tenkt meg å bli med, men jobber senvakt begge dager. Dog litt usikker på om jeg holder ut så lenge Jeg kjører to økter på lørdag. Joggingen blir første. Senere på kvelden tenkte jeg meg muligens en kort sykkel- eller rulleskiøkt. Nevnte bare løpingen da det er mange som skal andre ting på lørdagskvelden.
Gjest Marregutt Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Du kan løpe eller hufse, frivillig. (løp er raskest) (Elghufs; ment for å immitere elgens gange og klassisk diagonalgang i langrenn.) Intensitet ca. 4 etter Olympiatoppens skala. (selvfølgelig valgfritt;)) oppvarming starter kl 18:00 fra heftyebautaen Dragene går opp Korketrekkeren. Mot slutten legges det inn litt spensttrening. Økten varer i overkant av 1t 30 min. Hvis det frister heller lite med intervaller, bli med på lørdag i stedet; 1t 20 min rolig jogg, utgangspunkt for turen; ubestemt. Kanskje Sognsvann hadde vært bra? Forslag? Send en pm om du er med. :gjeiper: ...:::Mosjonert 20-åring:::... Kanskje jeg ser dere ved sognsvann og løper forbi dere på lørdag. Hvis ikke, sees på Birken Mosjonert 23 åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå