Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Hm, jeg syns det var fint at han også ga blomst til hun du bodde med, men det er vel ikke poenget her
Rapitap Skrevet 29. november 2003 Forfatter #3 Skrevet 29. november 2003 hehe, joa, det kan vel egentlig også være det, men jeg var så opphengt i måten hans å gjøre ting på........argh!
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 hehe, joa, det kan vel egentlig også være det, men jeg var så opphengt i måten hans å gjøre ting på........argh! Skjønner.. Men er det ikke slik det er da? En mann er søt og perfekt hvis han gjør en ting. Hvis en annen gjør det samme er det bare dumt og idiotisk... Ganske urettferdig egentlig Prøvde å tenke etter hvorfor det ble slutt med mine ex'er men ga opp.
Rapitap Skrevet 29. november 2003 Forfatter #5 Skrevet 29. november 2003 Men Embla da, det går da vel ikke ann å IKKE huske grunner for at det ble slutt i forhold vel? Har du aldri vært i seriøse forhold?
Gjest Embla s Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 Men Embla da, det går da vel ikke ann å IKKE huske grunner for at det ble slutt i forhold vel? Har du aldri vært i seriøse forhold? Jeg har hatt noen kjærester, men få av de som jeg tenker på som seriøse (har faktisk kun hatt 1 samboer). Joda, jeg husker jo hvorfor det ble slutt, men det er jo ofte litt komplisert da.. Skal vi se (noen eksempler): -En slo jeg opp med fordi jeg kun likte ham som venn. Rett etter at vi ble sammen flyttet jeg langt vekk for å studere. Vi besøkte hverandre noen ganger. Så gjorde jeg det slutt. Han kom på besøk og ville bli sammen igjen og jeg ga etter. Så traff jeg etterhvert en annen og gjorde det slutt for godt. - En jeg ble sammen med mens jeg studerte: Jeg sjekket opp ham, var kjempeforelsket helt til jeg fikk ham på kroken. Da dabbet det av, jeg syntes han var urteit, alt fra dialekt til ting han sa til det han skulle gi mamman sin til jul. For ikke å snakke om leiligheten hans (mens jeg enda var forelsket tenkte jeg ut hvor fin jeg skulle lage den :oops: ). Hele forholdet varte bare et par mnd, vet ikke helt om vi i det hele tatt kom over "kanskje fasen" og jeg brukte "bli borte" strategien :oops: (kunne aldri møte ham, ringte ikke tilbake, etc). Husker faktisk ikke om vi i det hele tatt "snakket ut".. - En var jeg sammen med 1 år. Veldig turbulent med masse fram og tilbake. Slutten der var langdryg og pinefull for begge. Endelig finito da han til slutt ble forelsket i en annen. Ogsåvidere.
Gjest Lea Skrevet 29. november 2003 #7 Skrevet 29. november 2003 X1: Kjedelig type som jeg ikke passet sammen med. X2: Fryktelig sjalu og kontrollerende. X3: Flink til å være utro. Har ikke tatt med 2-3 stk som det aldri ble seriøst med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå