AnonymBruker Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg har en prøvetime nå på fredag hos DIIN, og har vel i utgangspunktet ikke tenkt å faktisk kjøpe kjole den dagen. MEN. Hvis jeg blir helt slått i bakken av en kjole og bare MÅ ha den, hva skjer da med betaling? Hvor mye tar de i depositum?
Tillie Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Er det første prøvetimen? I så fall ville jeg ikke kjøpt med en gang. Jeg endte opp med en kjole i en helt annen stil enn jeg beskrev, etter å ha prøvd flere steder. Sto klar til å kjøpe den første jeg prøvde, jeg, men er glad jeg ikke gjorde det! Det var forresten også på Diin - synes ikke hun som hjalp meg greide å se hva som kledde meg, og utfordret meg ikke med tanke på det jeg trodde jeg skulle ha. I en annen salong måtte jeg bli tvunget til å prøve den kjolen som viste seg å være perfekt!
Thinkerbelle Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg kjøpte kjole på Diin (etter flere omganger med prøving:)). Fant den perfekte kjolen og syns eieren av salongen er en morsom dame:) Når du eventuelt bestemmer deg så betaler du halve kjøpesummen. Resten betales når kjolen kommer og du prøver den for å se at alt er bra:)
AnonymBruker Skrevet 9. september 2011 #4 Skrevet 9. september 2011 Ja, det er første prøvetime. Har vært innom og prøvd en kjole der før, men det var bare på sparket. Årsaken til at jeg heller mot DIIN er at de, såvidt jeg vet, er den eneste butikken i Oslo som fører Jenny Packham. Ja, det er fryktelig dyrt, men det er sånne kjoler jeg liker Men jeg har også funnet ut at Cecilie Melli lager brudekjoler i noe ala samma stil, om ikke så luksuriøst. Så det er helt klart et alternativ. Det blir uansett ikke noe kjoleshopping i dag!
Thinkerbelle Skrevet 9. september 2011 #5 Skrevet 9. september 2011 Om du liker Jenny Packham (og hvem gjør vel ikke det:)) så vil jeg også anbefale butikken Twink i Stockholm. De hadde iallefall mye fra henne tidligere. Kan også være litt billigere der:) absolutt verdt en dag med billig fly tur/retur dersom du kan spare mye på det:) Du kan jo f.eks se etter kjolene på Diin og deretter undersøke om de har det på Twink:)
AnonymBruker Skrevet 10. september 2011 #6 Skrevet 10. september 2011 Jeg tror faktisk at jeg kommer til å gå for en Cecilie Melli-kjole Det er spesielt en av dem som jeg ikke klarer å slutte å tenke på Men jeg har ikke fått prøvd den enda, så vi får se DIIN var forresten helt OK. Jenny Packham har mange fine kjoler, men det føles liksom ikke helt "riktig." TS.
Thinkerbelle Skrevet 11. september 2011 #7 Skrevet 11. september 2011 Cecilie melli ha utrolig mye fint, også er det også litt stas at det er norsk:)
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Cecilie melli ha utrolig mye fint, også er det også litt stas at det er norsk:) Ja, det er akkurat det det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå