Gjest Gutt21 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hei hå folkens! Jeg leste gjennom innlegg osv her på KG, og kom over en artikkel. Eller faktisk flere. Skrevet av KG ikke av private personer. Der konkluderte de med at store fingre/hender har betydning for størrelse på penis. Dessuten at peke og langefingre som var omtrent like lange var en indikasjon på stor penis. Jeg skriver ikke om dette fordi jeg vil trekke fram meg selv på en positiv måte, eller noe slikt. Men altså. Jeg er ca 175cm har ganske små hender, og det er stor forskjell på peke og langefinger. Bruker 42 i sko. Likevel er jeg 18cm, vet ikke hvor bred/feit den er haha. Men den er passe stor der også. Så altså litt over "gjennomsnittet" Da lurer jeg på hvorfor noen kan beskrive dette som fakta? Det stemmer jo ikke i det hele tatt. Har selv en kompis som er 190cm høy, svæære hender og føtter men han har en meget liten. Dette vet jeg fordi han har sagt det, og han sliter veldig med dette. Enda verre blir det for han når jenter har stooore forventninger til "utstyret" hans grunnet utseende. Men nok om det! Tilbake til poenget: Hvis man skal skrive noe slikt, bør det ikke faktisk være fakta? Er mange lett påvirkelige personer der ute, og ja dette er vel egentlig ikke ett "viktig" tema. Men usanne ting som blir basert som sannhet irriterer meg! Denne beskjeden går forsovet direkte til KG også.
Stefan Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 La nå disse jentene tro de har løst "gåten", slik at det blir lettere å unngå de som åpenbart går etter slike "tegn". 1
Gjest Katten. Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Har selv lest disse artiklene. Det er faktisk ikke gjort noen vitenskapelige undersøkelser som har fastsatt en vesentlig korrelasjon med penis-størrelse, og noen annen fysisk attributt. Det er dog en minimal korrelasjon med like lang peke- og ringfinger. Uansett: hvem bryr seg?! Begynner å bli lei av hysteriet rundt størrelsen - spesielt fra usikre menn.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå