Tinka Skrevet 29. november 2003 #1 Skrevet 29. november 2003 Under en samtale i dag kom jeg på at jeg faktisk ikke har møtt en eneste eiendomsmegler jeg liker! De har samtlige vært arrogante, overlegne, nedlatende og frekke i sin oppførsel. Lurer derfor på om det er noen som har møtt en hyggelig megler noen gang? Finnes de? De jeg har møtt har stort sett hatt med næringseiendom å gjøre, kanskje er disse verre enn de som driver med privatboliger?
blå Skrevet 29. november 2003 #2 Skrevet 29. november 2003 Jo, jeg har møtt en meget hyggelig eindomsmegler, men han driver med privatboliger. Det var han som solgte oss den leiligheten vi har nå. Og når vi skal selge en gang, skal vi garantert bruke han. Jeg har møtt mange eindomsmeglere, og jeg er enig de er meget mange kjepphøye typer der ute. Men denne her er en flott mann, som var oppriktig, erfaren og hyggelig. Så joda, de finnes
Gjest care Skrevet 29. november 2003 #3 Skrevet 29. november 2003 De har samtlige vært arrogante, overlegne, nedlatende og frekke i sin oppførsel. Hmm, har ikke møtt så mange av dem. Men hvorfor er de slik? Har de noen grunn til å være overlegne og nedlatende? Jeg hadde på en måte forstått det hvis det var en statusgruppe innenfor arbeidslivet.!! :o
ringblomst Skrevet 29. november 2003 #4 Skrevet 29. november 2003 Helt uenig - alle eiendomsmeklere jeg har vært i kontakt med har vært helt motsatt av det du beskriver.
Barbie Skrevet 29. november 2003 #5 Skrevet 29. november 2003 Eiendomsmegleren vi hadde når vi kjøpte leilighet, var kjempehyggelig! Helt til vi kom for å klage på noe. Da var han ikke fullt så trivelig lenger! :-?
Tusenfryd Skrevet 29. november 2003 #6 Skrevet 29. november 2003 Åjoda - de finnes. De fleste jeg har møtte har vært overhyggelige og sleske, men han som solgte leiligheten min sist var en perle - er enda også sikkert. Skal ringe han neste gang jeg skal selge.
Tinka Skrevet 30. november 2003 Forfatter #7 Skrevet 30. november 2003 Hmm, har ikke møtt så mange av dem. Men hvorfor er de slik? Har de noen grunn til å være overlegne og nedlatende? Jeg hadde på en måte forstått det hvis det var en statusgruppe innenfor arbeidslivet.!! :o De som jobber med næringseiendom TROR de er en status gruppe Høres ut som om privateiendoms meglere er litt bedre da, og det er jo bra!
Gjest sexysadie Skrevet 30. november 2003 #8 Skrevet 30. november 2003 En eiendomsmegler er selgers mann så man bør nok som kjøper passe seg ja.
Gjest Alexandra Skrevet 30. november 2003 #9 Skrevet 30. november 2003 Høres ut som det er DU som har problemer med mennesker ikke eiendomsmeglerne. Tor du virkelig at det er alle eiendomsmeglerne som har et problem og ikke DU?
Tinka Skrevet 1. desember 2003 Forfatter #10 Skrevet 1. desember 2003 Høres ut som det er DU som har problemer med mennesker ikke eiendomsmeglerne. Tor du virkelig at det er alle eiendomsmeglerne som har et problem og ikke DU? Du er ikke tilfeldigvis megler vel.....? Og nå skrev jeg vel dette som jeg gjorde fordi jeg la det inn på skråblikk og generaliseringer.... Men selvfølgelig, alle mine synspunkter er jo den absolutte sannhet! (og tilfelle du ikke skjønnte det, så var jeg ironisk nå)
OppNed Skrevet 26. desember 2003 #11 Skrevet 26. desember 2003 Eiendomsmeglere: :hår: Vis meg EN eiendomsmegler som har moralen i behold, så skal jeg endre mening! 1
mellom Skrevet 26. desember 2003 #12 Skrevet 26. desember 2003 Det blir vel vanskelig her inne Maiken? Sliter litt med akkurat den yrkesgruppen selv, men stigmatisering er vel aldri ok? Har forresten møtt hyggelige, seriøse og ærlige eiendomsmeglere - på begge sider av bordet.
OppNed Skrevet 26. desember 2003 #13 Skrevet 26. desember 2003 Jeg er STERKT farvet for tiden, mellom:) Har en nylig erfart svinaktig historie på baken som omhandler akkurat eiendomsmeglere, og det kjennes bare deilig ut å forakte dem akkurat nå. Kjempeherlig. Irrasjonelt bra... Om et halvt år er jeg normal igjen:)
mellom Skrevet 26. desember 2003 #14 Skrevet 26. desember 2003 Kan skjønne det, og har vel bedt om det, der de står i døråpningen i litt for store eller små dresser og svettsmiler deg velkommen til drømmeboligen...
OppNed Skrevet 27. desember 2003 #15 Skrevet 27. desember 2003 Kan skjønne det, og har vel bedt om det, der de står i døråpningen i litt for store eller små dresser og svettsmiler deg velkommen til drømmeboligen... Herregud...må løpe på badet igjen! Fysøren, for en herpete, innmari bøling pengegriske lurendreiere! Kvalmefremkallende, to-tunge-talende møkkafolk som skalkeskjuler seg bak paragrafer og skrift i sånn størrelse: se her så skal vi lure rotta av deg...blablablablabla...DER tok vi rotta på deg, din lettlurte blondine
Gjest Anonymous Skrevet 28. desember 2003 #16 Skrevet 28. desember 2003 hehe jeg tilhører rasen - og ser på meg selv som både hyggelig og omgjengelig :-) Men så jobber ikke jeg sammen med råskinna i Oslo heller da - og ja, jeg har kollegaer av både den ene og den andre typen. Som alle andre yrkesgrupper (kanskje spesielt selgere) finner du noen som er kjempesleske - og noen som er hyggelige... Sånn er det bare. Når du skal selge selv, så gå etter magefølelsen - du trenger ikke bruke en megler du ikke liker selv!! (halloooo det er jo snakk om mye penger.. )
AnonymBruker Skrevet 12. november 2013 #17 Skrevet 12. november 2013 http://www.na24.no/article3709626.ece Anonymous poster hash: a0528...932
Tiril Amalie Skrevet 12. november 2013 #18 Skrevet 12. november 2013 Hun som solgte huset mitt for noen år siden, var veldig hyggelig. De jeg har møtt har igrunnen pleid å virke sjarmerende og utadvendte. Det er vel den beste måten å selge noe på? Tror iallefall at du kan trøste deg med at "dine" eiendomsmeglere neppe klatrer særlig høyt på karrierestigen, hvis de oppfører seg på den måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå